۱۶ بهمن ۱۳۸۹، ۱۹:۵۱

اقبال محمدی:

پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز توزیع عادلانه امکانات در کردستان شد

پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز توزیع عادلانه امکانات در کردستان شد

سنندج - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، پیروزی انقلاب را زمینه ساز توزیع عادلانه امکانات در این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، اقبال محمدی بعد ازظهر شنبه در مراسم جشن انقلاب در مسجد روستای پایگلان از توابع شهرستان سروآباد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه های توزیع عادلانه امکانات در میان مردم ساکن در مناطق شهری و روستایی کردستان آغاز شد.

وی عنوان کرد: متاسفانه در زمان رژیم طاغوت میزان خدمت رسانی به مردم ساکن در مناطق روستایی بسیار پائین بود و به همین دلیل مردم از امکانات حداقلی برای زندگی برخوردار بودند که این وضعیت در استان کردستان خیلی بدتر از سایر نقاط کشور بود که با پیروزی انقلاب این شیوه به کلی تغییر کرد و امروز در بعضی از روستاهای کردستان امکانات بسیار خوبی برای مردم فراهم شده است.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی سطح خدمت رسانی به مردم ساکن در روستاهای استان کردستان افزایش پیدا کرد و علیرغم هشت سال جنگ تحمیلی ولی کارهای عمرانی و توسعه ای در مناطق روستایی استان با جدیت هر چه تمامتر دنبال می شد.

محمدی بر لزوم تسریع در ایجاد امکانات برای مردم ساکن در روستاهای این استان تاکید کرد و افزود: ایجاد امکانات و همچنین دستری مردم روستاهای کردستان به تکنولوژی های نوین زمینه های لازم را در جهت عدم مهاجرت روستائیان به شهرها فراهم کرده که این مهم افزایش تولید در استان کردستان را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به دیگر دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی به شعار اصلی مردم در بدو پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم کشورمان با سردادن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی، کشور را از زیر بردگی دنیای استکبار خارج کرده و امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های جهان در تمامی عرصه های بین المللی و منطقه ای نقش آفرینی می کند.

در ادامه این مراسم سه پروژه حوزه جهاد کشاورزی با حضور نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سروآباد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

کد خبر 1246404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha