۲۰ بهمن ۱۳۸۹، ۱۶:۲۰

با هدف توجه به رویدادهای مصر /

کتاب خاطرات البرادعی زودتر از موعد منتشر می‌شود

کتاب خاطرات البرادعی زودتر از موعد منتشر می‌شود

بنگاه انتشاراتی "متروپولیتن بوکز" که قرار است کتاب خاطرات محمد البرادعی سیاستمدار مصری را منتشر کند، این کار را زودتر از موعد مقرر انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از PNA، این ناشر نیویورکی درباره کتاب یادشده اعلام کرد به دلیل رویدادهای اخیر مصر، این کتاب را تا مدتی دیگر و به احتمال قریب به یقین تا 26 آوریل 2011 (اوایل اردیبهشت 90) چاپ خواهد کرد.

کتاب خاطرات محمد البرادعی رئیس سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با عنوان "دوره فریب؛ دیپلماسی هسته‌ای در عصر تزویر" قرار بود در پایان سال 2011 منتشر شود. 

بنگاه انتشاراتی متروپولیتن بوکز دلیل اقدام خود را عطف توجه بیشتر به اتفاقات اخیر مصر و به ویژه شخص محمد البرادعی اعلام کرده است.
 
این ناشر همچنین گفته کتاب "دوره فریب؛ دیپلماسی هسته‌ای در عصر تزویر" شناختی جامع از محمد البرادعی به دست می‌دهد. در این کتاب به مسائلی مانند جنگ عراق و گفتگوها با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور و نیز پرونده‌های مشابه در کره شمالی و لیبی پرداخته شده است.
 
محمد البرادعی در سال ‪ 2005‬به خاطر تلاش‌هایش در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در راستای حمایت از اهداف صرفاً مسالمت آمیز از انرژی هسته‌ای، برنده جایزه صلح نوبل شد.
 
کد خبر 1250064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha