۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵

توسط انتشارات رودآبی؛

کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد

کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد

کتاب «ای کاش زودتر» نوشته سید احمد رضوی کهن برای پاسخ به سوالات و شبهات نوجوانان و دختران جوان درباره حجاب توسط انتشارات رودآبی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «ای کاش زودتر» نوشته سید احمد رضوی کهن به‌تازگی توسط انتشارات رودآبی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سوالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و … می‌پردازد.

مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر است که در سه لایه با خواننده ارتباط برقرار می‌کند. در یک لایه، داستانی یکپارچه از دختری نوجوان است که با ارتباط و دوستی مخفیانه با پسری زندگی‌اش دستخوش ناملایماتی می‌گردد و در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا می‌تواند از بحرانی ناشی از هک گوشی خود توسط دوستش رهایی یابد. در لایه دیگر، محوریت پاسخ به شبهات و سوالات نوجوانان پیرامون مسئله عفاف و حجاب است که در قالب داستان‌های کوتاه اما به هم پیوسته در طول داستانِ لایه اول توسط معلم مدرسه پرداخته می‌شود و در لایه سوم به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار توسط معلمان و والدین می‌پردازد که چگونه می‌توان با نوجوانان ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را جذب کرد.

این کتاب به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب چاپ شده است.

کد خبر 6079772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha