۲۸ اسفند ۱۳۸۹، ۱۴:۴۳

افزایش 300 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه تبریز در ایام نوروز

افزایش 300 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه تبریز در ایام نوروز

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: پروازهای خارجی فرودگاه تبریز در عید سال 90 بیش از 300 درصد نسبت به عید سال 89 افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، علی رستمی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی تسهیلات نوروزی استان افزود: میزان پروازهای خارجی فرودگاه تبریز در ایام عید با رشد 300 درصدی مواجه بوده و به 70 پرواز رسیده است و در حال حاضر هر نیم ساعت یک پرواز را در فرودگاه شاهد هستیم.

وی از ارتقای خدمات فرودگاه تبریز در ایام عید خبر داد و افزود: 10 هزار نقشه راه‌های استان توسط اداره کل فرودگاه‌های استان چاپ شده و در ماه‌های گذشته کمترین میزان شکایت از تاخیر در پروازهای فرودگاه تبریز ثبت شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اشاره به ارتقای خدمات رفاهی برای مسافران اظهار داشت: رستوران فرودگاه تبریز و نیز تاکسیرانی فرودگاه با ارتقای خدمات برای تامین رفاه مسافران عمل می‌کنند.

حمید همافر مدیر عامل شرکت ملی فرآوردهای نفتی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از رسیدگی گسترده به جایگاه‌های سوخت استان خبر داد و گفت: تعمیر پمپ‌های سی‌ان‌جی در تبریز و استان به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه مسئولان این شرکت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سیستم‌های بهداشتی در جایگاه‌ها و فعالیت پمپ بنزین‌های سیار نیز در ایام عید مورد توجه جدی خواهد بود.

سید مهدی پورپیغمبر رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با تاکید بر تامین روشنایی معابر شهری و گردنه‌های حساس اظهار داشت: در ماه‌های اخیر و با توجه به هدفمندی یارانه‌ها کاهش روشنایی در برخی معابر‌ صورت گرفته است که این امر با توجه به ناآشنا بودن مسافران به جاده‌ها و معابر می‌تواند حادثه‌ساز باشد.

وی گفت: 135 تیم پلیس راهی و 10 گشت نامحسوس در جاده‌های استان فعال هستند و در داخل شهرها نیز تیم‌های گشت موتوری و خودرویی فعالیت خواهند کرد.

رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی افزود: 65 پلیس یار جوان و نوجوان در داخل شهر تبریز از 29 فروردین در میادین و معابر تبریز فعالیت خواهند کرد.

پورپیغمبر ادامه داد: در پنج سال گذشته طرح همیاران پلیس اجرا می‌شود که نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای داشته است.

کد خبر 1276707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha