۱۴ فروردین ۱۳۹۰، ۱۱:۱۴

مشارکت دانش آموزان در نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای

بخش مسابقه آفرینش‌های دانش آموزی نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در دو بخش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرید فرخنده کیش از اعضای شورای اجرایی این رویداد در معرفی آن گفت: دانش آموزان در سه بخش بازی‌های رایانه‌ای، مسابقه طراحی شخصیت و مسابقه ایده‌های نو در جشنواره حاضر خواهند بود و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: کلیه محصولات تولید شده ایرانی که تا 25 فروردین‌ماه 1390 تولید آن‌ها به اتمام رسیده ویا مراحل نهایی تولید را سپری نموده‌اند می‌توانند در بخش بازی‌های رایانه‌ای شرکت کنند و بازی باید توسط دانش آموزان به صورت گروهی یا انفرادی تولید شده باشد.

فرخنده کیش افزود: کمیته داوران شامل پنج نفر ازهنرمندان، متخصصان و صاحب نظران نسبت به داوری آثار اقدام و بهترین بازی رایانه‌ای تولید شده توسط دانش آموز، بهترین ایده تولید بازی، بهترین طراحی کاراکتر دوبعدی و بهترین طراحی کاراکتر سه بعدی را در این بخش انتخاب می کنند.

وی تاکید کرد: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای این آمادگی را دارد تا برای بازدید از نمایشگاه، جشنواره و برنامه‌هایی که جهت دانش آموزان پیش بینی شده است امکانات لازم جهت جابجایی را در اختیار مدارس قرار دهد.

نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای هشت تا 12 اردیبهشت ماه توسط  بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. علاقمندان برای حضور در این بخش تا 25 فروردین فرصت دارند تا از طریق سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نشانی www.ircg.ir ثبت نام کنند.
 
کد خبر 1280219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha