۱۴ فروردین ۱۳۹۰، ۱۴:۴۴

در نوروز 90:

یک هزار نفر در اصفهان توسط هلال احمر درمان سرپایی شده اند

یک هزار نفر در اصفهان توسط هلال احمر درمان سرپایی شده اند

اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 90 تاکنون نیروهای امدادگر هلال احمردر سراسر استان‌یک هزار و 847 نفر را مورد درمان سرپایی قرار داده‌اند.

امیر جلالیان یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 90، هلال‌احمر استان 28 پایگاه ثابت، سیار و موقت در جاده‌های استان اصفهان مستقر کرده است، تصریح کرد: یک هزار و 200 نفر از پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان برای انجام طرح ملی امداد و نجات به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مشغول هستند.

وی افزود: از این تعداد 13 پایگاه به شکل ثابت، هشت پایگاه به صورت موقت و هفت مورد نیز به طور سیار به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مشغول هستند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به تجهیزات و امکانات هلال‌احمر استان اصفهان در طرح امداد و نجات نوروزی یادآور شد: یک دستگاه چرخ بال MIL 171،13  دستگاه خودروی نجات، 20 دستگاه وانت کمک‌دار و 28 دستگاه آمبولانس به کمک نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر آمده‌اند.

وی با بیان اینکه تا پایان روز 13فروردین 108  عملیات امدادی توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان انجام شده‌است، اظهار داشت: نیروهای امدادگر در سراسر استان‌یک هزار و 847 نفر را مورد درمان سرپایی قرار داده‌اند.

جلالیان در ارتباط با آمار حوادث جاده ای گفت: از ابتدای آغاز طرح تا روز 13 فروردین ماه تعداد کل حوادث جاده‌ای از دید جمعیت هلال احمر 172 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 172 مورد حوادث جاده ای  152 فقره آن مربوط به تصادفات جاده‌ای است.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان ادامه داد: همچنین تاکنون 143 مورد اقلام زیستی و 712 مورد بسته غذایی به مسافران نوروزی در جاده‌های استان اصفهان داده شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 590 نفر از افراد درمانده و بی‌سرپناه که بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌ها دچار مشکل شده بودند، اسکان اضطراری یافتند.

کد خبر 1280462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha