۱۴ فروردین ۱۳۹۰، ۱۵:۲۷

زارع بیدکی در گفتگو با مهر:

ثبت کتاب‌های خریداری شده از عراق در کتابخانه مجلس آغاز شد

ثبت کتاب‌های خریداری شده از عراق در کتابخانه مجلس آغاز شد

با رسیدن کتاب‌های خریداری شده از نمایشگاه کتاب نجف و بغداد به ایران کار ثبت و سازماندهی این آثار در کتابخانه مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

علی‌اکبر زارع بیدکی مدیر فراهم‌آوری منابع کتابخانه مجلس شورای اسلامی به خبرنگار مهر گفت: کتاب‌هایی که از نمایشگاه کتاب عراق خریداری شده بود در روزهای پایانی سال 89 به ایران رسید و از آنجا که فعالیت رسمی کتابخانه از امروز 14 فروردین‌ماه آغاز شده است کار ثبت کتاب‌ها نیز از امروز شروع شده است.

وی ادامه داد: کار ثبت کتاب‌ها تا پایان این هفته به طول می‌انجامد و هفته دیگر هم کار سازماندهی تمام خواهد شد . پس از آن کتاب‌ها وارد سیستم کتابخانه‌ای می‌شود تا برای مراجعه کنندگان قابل بهره‌برداری باشد.

مدیر فراهم‌آوری منابع کتابخانه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این کتاب‌ها بالغ بر هزار جلد است، بیان کرد: کتاب‌های خریداری شده نزدیک به هزار جلد است که همگی کامل و سالم از عراق به ایران رسید و این کتاب‌ها منابع خوبی برای مراجعه‌کنندگان به کتابخانه خواهد بود.

زارع بیدکی در پایان اشاره کرد که مذاکراتی برای خرید چند کتابخانه شخصی و اضافه شدن آنها به کتابخانه مجلس صورت گرفته که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد. 

کد خبر 1280465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha