۱۴ فروردین ۱۳۹۰، ۱۵:۵۵

اکبری:

چارت ستاد نوروزی دماوند نمونه عملی دیگر شهرستانهای تهران شد

چارت ستاد نوروزی دماوند نمونه عملی دیگر شهرستانهای تهران شد

شهرستانهای تهران - خبرگزاری مهر: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند گفت:چارت عملکردی ستاد نوروزی شهرستان دماوند بعنوان نمونه عملی برای دیگر شهرستانهای استان تهران انتخاب شد.

ابراهیم اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر در دماوند اظهار داشت: شهرستان دماوند علاوه بر ایام نوروزی در اغلب روزهای دیگر فصول گرم سال نیز پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گرشگران است از این رو دبیرخانه دائمی ستاد تسهیلات مسافرتهای این شهرستان همچنان پابرجا خواهد ماند.

این مسئول ادامه داد: ستاد نوروزی شهرستان دماوند با مدیریت مناسب فرمانداری این شهرستان، در قالب 15 کارگروه، درگیر ساختن 40 نهاد دولتی و انجام هزار ساعت - نفر کار در سال 90  کارنامه ای درخشان از خود بجا گذاشت.

وی با قیاسی بین عملکر این ستاد در سال 90 و سالیان گذشته خاطرنشان کرد: ستاد نوروزی در سال 90 با تحولی بزرگ نسبت به سال گذشته همراه بود که این امر ناشی از پشتیبانی یک اتاق فکر قوی در پس اقدامات اجرایی آن بود.

اکبری از آغاز ارزیابی کارکرد کمیته های ستاد نوروزی شهرستان دماوند خبر داد و افزود: در حال حاضر و با پایان گرفتن تعطیلات نوروزی ارزیابی عملکرد کارگروه ها و نهادهای فعال در ستاد نوروزی شهرستان دماوند آغاز شده که این گزارشات در نهایت به فرمانداری ارجاع داده خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند با بیان اینکه نحوه عملکرد شهرستان در نوروز 90 بعنوان فرمت پایه استان تهران مورد استفاده قرار گرفته است، عنوان کرد: در ایام نوروز و در پی بازدیدهای مسئولان استانی از ستاد نوروزی شهرستان دماوند موجبات انتخاب فرمت نحوه عملکرد شهرستان بعنوان نمونه عملی مناسب برای دیگر شهرستانهای استان تهران را فراهم آورد.

این مسئول بیان داشت: با مساعدت مسئولان ذیربط 26 گونه انواع اقلام تبلیغاتی در راستای معرفی شهرستان دماوند در مبادی ورودی و خروجی شهرستان بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

شهرستان دماوند با مساحتی حدود ۱۸۸ هزار هکتار در محدوده شهرستانهای فیروزکوه، آمل، ورامین، گرمسار و تهران قرار دارد که متوسط ارتفاع آن از سطح دریا حدود دو هزار متر است و بر طبق نتایج سرشماری سال ۱۳۸۵مرکز ملی آمار ایران تعداد 27 هزار و 418 خانوار شامل 96 هزار و 860 نفر در این شهرستان سکونت دارند.

کد خبر 1280502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha