۳۱ فروردین ۱۳۹۰، ۱۰:۳۴

امیرآبادی:

قم فاقد مرکز کنترل ترافیک است

قم فاقد مرکز کنترل ترافیک است

قم - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ایجاد مرکز کنترل ترافیک در قم را امری ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، احمد امیرآبادی شامگاه سه شنبه در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر قم با مسئولان انتظامی استان اظهار داشت: ایجاد مرکز کنترل ترافیک در قم هم برای نیروی انتظامی و هم برای شهرداری قم ضروری است و امیدوارم این مرکز با همکاری تنگاتنگ شهرداری و نیروی انتظامی ایجاد شود.

وی در پاسخ به گلایه فرمانده انتظامی استان قم که خواستار تعامل بیشتر شهرداری با این نهاد انتظامی شد، اظهار داشت: از اینکه گفتند تعاملی بین شهرداری و نیروی انتظامی وجود ندارد، نگران شدم و اخیراً یکی از شهرداری های مناطق با دعوت از مسئولان کلانتری های آن منطقه، از خدمات آنها تجلیل کرده است.

عضو شورای شهر قم ادامه داد: شهرداری و نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را در بحث خدمات رسانی با مردم دارند و با توجه به تعداد ماموریت های زیادی که بین این دو نهاد وجود دارد، از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و مسئولان انتظامی استان انتظار می رود که تعامل بیشتری با هم داشته باشند.

امیرآبادی خواستار افزایش تعداد کلانتری ها در منطقه 2 قم شد و افزود: در گذشته، منطقه دو قم با 430 هزار نفر جمعیت تنها دو کلانتری وجود داشت و به تازگی یک کلانتری دیگر نیز در این منطقه ایجاد شد و من از مسئولان نیروی انتظامی تشکر می‌کنم، اما انتظار می رود که با تعامل شهرداری و نیروی انتظامی، به تعداد کلانتری ها در این منطقه پرجمعیت اضافه شود.

وی در مورد عدم ایجاد کلانتری شهرداری گفت: از اول شروع به کار شورای سوم نسبت به ایجاد کلانتری شهرداری جلسات زیادی برگزار شد، اما بنا به دلایلی این کلانتری هنوز ایجاد نشده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم بر لزوم تشکیل کمیته ای با حضور مسئولان و کارشناسان نیروی انتظامی، شهرداری و شورای شهر قم تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت تشکیل این کمیته می توان مسائل مختلف ترافیکی، فرهنگی، اجتماعی و ... را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 1293370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha