۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۶:۵۲

چهارمین دوره آموزشی معتمدین معین استان قزوین برگزار می شود

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: چهارمین دوره آموزش عمومی و تخصصی معتمدین معین با حضور 120 نفر در قزوین برگزار می شود.

سید محمد مهدی شهروش در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوین اظهارداشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آشنایی با ویژگیها و نیازهای جامعه هدف، تبادل اطلاعات، تجربیات و انعکاس آخرین دستور العملهای بنیاد شهید در خصوص معتمدین معین فعال در شبکه های مختلف راهیان، همیاران و مشاوران است.

شهروش افزود: تبیین فعالیتهای جدید معتمدین معین، آشنایی با مهارتهای زندگی، تقویت مهارتهای ارتباطی اعضا و پرسش و پاسخهای مشاوره ای از مهمترین موضوعات مورد بررسی در این دوره آموزشی است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر اعضای معتمدان معین استان قزوین در شبکه های همیاران، راهیان، شبکه دانشجویی، شورای مشورتی فرمانداران و استاندار و تشکلهای مردمی به منظور شناسایی ظرفیتهای موجود در جامعه ایثارگری و رفع مشکلات آنان فعال هستند.

شهروش مراجعه معکوس را نیز از برنامه های این سازمان عنوان کرد و افزود: در این طرح گروههای مددکاری، کارکنان و معتمدین معین سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در منازل خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان مشکلات آنان را شناسایی و موارد قابل پیگیری را به بنیاد ارجاع می دهند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: چهارمین دوره آموزشی معتمدین معین استان قزوین به مدت سه هفته روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سالن اجتماعات گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

معتمدین معین سازمانی مردمی از جامعه ایثارگری است که از سال 1385 تشکیل شده است.

کد خبر 1305194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha