۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۹:۱۱

فلاح با مهر عنوان کرد:

برنامه سازمان تبلیغات اسلامی برای تعامل با مجلس/ بررسی عرفانهای نوظهور

برنامه سازمان تبلیغات اسلامی برای تعامل با مجلس/ بررسی عرفانهای نوظهور

معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی بر ارتباط بیشتر با مجلس در سال جاری تأکید کرد و گفت: آشنایی با فعالیتها و برنامه‌های مختلف سازمان تبلیغات می تواند در آگاهی بخشی نمایندگان مجلس و کمک به سازمان مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام اسماعیل فلاح معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه های این معاونت برای تعامل هرچه بیشتر با مجلس شورای اسلامی گفت: سعی ما بر این است که ارتباط هر چه بیشتری با کمیسیونهایی که سازمان می تواند با آنها وارد تعامل شود برقرار کنیم تا در برخی حوزه ها از نظرات آنها استفاده شود.

وی افزود: پیش از این فقط با کمیسیون فرهنگی ارتباط داشتیم اما با توجه به فعالیتهای آموزشی سازمان، با کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز تعامل برقرار شده، ضمن اینکه با کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با اعتبارات و هزینه کردها جلساتی برگزار شده است و در خصوص برخی مسائل که چند نهاد و مرکز پیگیری می کنند مثل بحث ماهواره، عرفانهای نوظهور و...  سازمان تبلیغات نیز با کمیسیون امنیت ملی ارتباطهایی دارد.
 
حجت الاسلام فلاح با اشاره به  حضور سازمان تبلیغات اسلامی در کمیسیون اصل 90 مجلس یادآور شد: برپایی این نشستها با کمیسیونهای مختلف مجلس در آشنایی بیشتر نمایندگان با فعالیتهای سازمان مؤثر است، همانطور که در سال گذشته از کمیسیون اجتماعی دعوت شد و درباره گروهها و تشکلهایی که می توانیم برای آنها از کمیسیون اجتماعی کمک بگیریم، جلساتی داشتیم.
 
وی دعوت از اعضای کمیسیونهای مختلف مجلس برای بازدید از مجموعه های وابسته با سازمان تبلیغات اسلامی را از جمله برنامه های این سازمان اعلام کرد و گفت: آشنایی با فعالیتها و برنامه های مختلف سازمان می تواند در آگاهی بخشی نمایندگان و کمک به سازمان تبلیغات اسلامی مؤثر باشد.
 
معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی بر ارتباط بیشتر با مجلس در سال جاری تأکید کرد و افزود: دیدار از مجموعه های وابسته به سازمان، ارتباط با مجمع نمایندگان استانها برای حل مشکلات استانها و برگزاری نشستهای مشترک با نمایندگان هر استان از جمله برنامه های ما در سال جاری برای تعامل هرچه بیشتر با مجلس است.
کد خبر 1307451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha