۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۲۰:۲۳

تحولات مصر/

گسترش موج نفرت از صهیونیستها/ تشدید تدابیر امنیتی در اطراف منزل سفیر اسرائیل

گسترش موج نفرت از صهیونیستها/ تشدید تدابیر امنیتی در اطراف منزل سفیر اسرائیل

منابع خبری از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف منزل سفیر رژیم صهیونیستی در قاهره در پی گسترش موج نفرت مردم مصر از این رژیم اشغالگر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه عرب آنلاین، نیروهای امنیتی مصربه طور گسترده در اطراف منزل سفیر اسرائیل در کوی المعادی قاهره مستقر شده اند و همه راههای ورودی به این منطقه را بستند.

به گفته این منابع، حدود شش خودروی دستگاههای امنیتی و تعداد زیادی از افسران عالی رتبه در نزدیکی منزل سفیر اسرائیل حضور پیدا کردند، این تدابیر از عصر دیروز آغاز شده است.

همچنین منابع خبری اعلام کردند دیدار جمعه گذشته "نبیل العربی" با سفیر اسرائیل در مقر وزارت خارجه مصر به درخواست سفیر این رژیم بوده است و درباره جزئیات این ملاقات خبری مخابره نشده است.

این دیدار همزمان با فراخوانی سفیر مصر در تل آویو برای دومین بار در ده روز گذشته انجام می شود.

خبر دیگر اینکه اعضای کمیته هماهنگی انتفاضه سوم فلسطین در قاهره تهدید کردند که جمعه آینده طی یک تظاهرات میلیونی به سفارت اسرائیل حمله خواهند کرد و سفیر و دیپلماتهای اسرائیلی را اخراج می کنند.

شایان ذکر است که  مردم مصر پس از پیروزی انقلاب مردمی این کشور با برپایی تظاهرات متعددی خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی و قطع روابط با این رژیم شده اند.

کد خبر 1308982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha