۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۹:۵۸

گازرسانی به شهر اوشان و چهار روستا در بخش لواسانات شمیرانات

شمیرانات - خبرگزاری مهر: عملیات گازرسانی به محور رودبار قصران (فاز 1 و 2 اوشان) و چهار روستای لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در شمیرانات، مدیر عامل شرکت گاز استان تهران ضمن تشریح وضعیت گازرسانی در شهرستان شمیرانات با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای رودک، حاجی آباد و اوشان گفت: به منظور گازرسانی به روستاهای فوق، بالغ بر 28 هزار متر شبکه پلی اتیلن اجرا خواهد شد.

حسین نیا تعداد ایستگاه های تقلیل فشار این پروژه را سه مورد عنوان کرد و اعتبار این پروژه ها را نیز 60 میلیارد ریال ذکر کرد و  یادآور شد: از سال 87 تاکنون که پروژه های گازرسانی به بخشهای شهرستان شمیرانات آغاز شده، 22 میلیارد تومان در این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: پروژه های گازرسانی به همت و تلاش مسئولان شهرستان از پیشرفت خوبی در شهر لواسان برخوردار بوده و چهار هزار و 600 مشترک، با شش هزار و 500  خانوار از گاز شهری استفاده می کنند.

این مسئول تأکید کرد: بیش از 95 درصد شهر لواسان دارای گاز شهری است و بقیه نیز پس از نصب علمک از گاز شهری بهره مند می شوند.

در ادامه این مراسم، فرماندار شهرستان شمیرانات نیز ضمن قدردانی از زحمات شرکت گاز استان تهران در گازرسانی به پروژه های فوق ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد برخورداری ساکنین روستاهای فشم و میگون از نعمت گاز طبیعی باشیم.

کد خبر 1314355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha