۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۷:۲۶

بمناسبت سالگرد ارتحال امام/

همایش خوشنویسی"امام عصر و عصر انقلاب" در کرمانشاه برگزار می شود

همایش خوشنویسی"امام عصر و عصر انقلاب" در کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری عصر شعر و خاطره و همایش خوشنویسی با موضوع "امام عصر و عصر انقلاب" به مناسبت بیست و دومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب در کرمانشاه خبر داد.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همچنین ترویج فرهنگ انتظار در بین اقشار مختلف مردم، روز پنجشنبه12 خرداد همایش "امام عصر و عصر انقلاب" در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در دو بخش عصر شعر و خاطره و همایش خوشنویسی با محوریت فرهنگ انتظار، بیست و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با حضور شاعران، نویسندگان و خوشنویسان مطرح استان از ساعت 10 صبح در حوزه هنری کرمانشاه برگزار می شود.

سروری تصریح کرد: هنرمندان خوشنویس در این روز با محوریت امام زمان(عج)، فرهنگ انتظار، ارتحال ملکوتی حضرت امام، انقلاب و قیام 15 خرداد به خلق آثار فاخر هنری می پردازند.

وی در ادامه پاسداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و آشنا ساختن هر چه بیشتر جوانان با افکار و اندیشه های حضرت امام(ره) را از دیگر اهداف این همایش برشمرد و گفت: جوانان ما در مقابله با هجمه های فرهنگی و صیانت از میراث گرانبهای انقلاب، نیازمند آشنایی با ابعاد شخصیتی و افکار و اندیشه های امام راحل هستند.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، برگزاری چنین برنامه را در تحقق این مهم بسیار تأثیرگذار خواند و ابراز امیدواری کرد: هنرمندان با بهره گیری از قلم رسا و هنر ارزشی و فاخر خود بتوانند رسالت خطیر خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

کد خبر 1325742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha