۲۹ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۳۲

سردار سجادیان:

پلیس "فتا" فارس پنج مورد کلاهبرداری و توهین در فضای مجازی را کشف کرد

پلیس "فتا" فارس پنج مورد کلاهبرداری و توهین در فضای مجازی را کشف کرد

شیراز - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف پنج مورد کلاهبرداری و توهین به افراد و انتشار عکسهای مستهجن در فضای مجازی توسط پلیس "فتا" در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیروس سجادیان افزود: با راه اندازی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان فارس ماموران پلیس "فتا" با انجام تلاشهای فنی و استفاده از تکنولوژی روز و گشتزنی در فضای مجازی، پنج مورد کلاهبرداری و توهین به افراد و انتشار عکسهای مستهجن در فضای مجازی در دستور کار خود قرار داده و در چند عملیات جداگانه پس از شناسایی متهمان، آنان را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده که با قرارهای لازم روانه زندان شدند.

وی به کاربران اینترنتی توصیه کرد: فریب تبلیغات سایتهای مختلف را که از آنها درخواست عضویت در سایت را دارند نخورده و از وارد کردن اطلاعات شخصی خود پرهیز کنند زیرا با این کار قصد به دست آوردن اطلاعات شخصی و حسابهای بانکی آنها را دارند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: شهروندان و کاربران اینترنتی چنانچه قصد عملیات بانکی و دیگر تراکنشهای اینترنتی را دارند بهتر است پس از حصول اطمینان از اصلی بودن سایت و استفاده از توصیه های امنیتی در این خصوص اقدام کنند.

کد خبر 1338697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha