۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۵:۴۵

تکواندو انتخابی المپیک - باکو/

احتمال برگزاری مسابقات بدون هوگوهای الکترونیکی/ "لاجاست" شکایت کرد

احتمال برگزاری مسابقات بدون هوگوهای الکترونیکی/ "لاجاست" شکایت کرد

رئیس فدراسیون تکواندو که در باکو به سر می برد از احتمال برگزاری رقابتهای انتخابی المپیک بدون هوگوی الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پولادگر در این رابطه گفت:  بعد از اینکه اعلام شد در مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو از هوگوهای "دی دو" استفاده خواهد شد در پی آن"لاجاست " از فدراسیون جهانی به دادگاه شکایت کرده که در این خصوص رأی به نفع شرکت لاجاست صادر شده است.

وی ادامه داد : البته هنوز قطعی نشده  ولی به نظر می رسد با این شرایط مسابقات با هوگوهای الکترونیکی برگزار نشود چون در دادگاه، WTF   محکوم شده و دیگر زمان کافی هم برای تهیه هوگو جدید نیست، اما در این خصوص باید کمی صبرکرد تا نتیجه نهایی مشخص شود.
 
پولادگر درباره امضاء تفاهم نامه با فدراسیون تکواندو روسیه نیز افزود: روسیه پتانسیل بالایی را در تکواندو دارد البته آنها دارای کمپ ملی هستند که تمامی تیمها در آن تمرین می کنند و طبیعی است که با این شرایط تمرکز آنها روی تمرینات دو چندان خواهد بود و این دقیقاً موضوعی است که سالها پیگیر آن هستیم تا در کشورمان نیز چنین کمپی ایجاد شود و بدون شک با مدیریتی واحد برای تمامی رشته ها امکان پذیر خواهد بود تا دارای چنین امکاناتی شویم.
 
وی در پایان اظهار داشت:  آناتولی ترخوف، رئیس فدراسیون تکواندو روسیه، تمایل زیادی داشت تا زمینه های فراهم شود تا از تجربه ایران استفاده کند برای همین در آینده ای نزدیک وی به همراه تیم ملی خودراهی کشورمان خواهد شد تا همکاری ها،  بین دو فداسیون افزایش پیدا کند. 
 
رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک از روز پنجشنبه در باکوی آذربایجان آغاز می شود که به همین منظور تیم ملی ایران صبح امروز راهی این کشور شد.
کد خبر 1345751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha