۲۶ مرداد ۱۳۹۰، ۲۱:۲۷

تا پایان شهریور/

دومین محور خروجی و ورودی وشهر به بهره برداری می رسد

دومین محور خروجی و ورودی وشهر به بهره برداری می رسد

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر از بهره برداری محور تنگک به عالی شهر به عنوان دومین محور ورودی و خروجی شهر بوشهر تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در جریان بازدید از روند ساخت این محور اظهارداشت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این محور 75 درصد است.

وی افزود: این راه نزدیک به 11 کیلومتر طول و 11 متر عرض دارد که با اعتبار 30 میلیارد ریال از محل اعتبار تملک و دارایی های استان احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر گفت: روزانه 12 هزار تردد در تنها مسیر ورودی شهر بوشهر انجام می شود که با بهره برداری از این مسیر این حجم کاهش می یابد.

صفایی بوشهری افزود: این محور باتوجه به نزدیکی به نیروگاه اتمی در پدافند غیرعامل نیز مؤثر است و تا پایان شهریور افتتاح می شود.

وی گفت: محور 88 کیلومتری بوشهر شیف گناوه در هفت قطعه به عنوان دومین محور ارتباطی به شمال استان تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که باتوجه به برطرف شدن مشکل محیط زیستی آن در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

صفایی بوشهری، همچنین از اتمام شبکه روستاهای بالای 50 خانوار، پیشرفت 98 درصد راههای روستاهای 20 خانوار، ساخت بهسازی و تعریض هزار کیلومتر از راههای روستایی در 19 طرح و افتتاح آنها در هفته دولت خبر داد.

مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر از پیشرفت 20 درصدی چهار قطعه راه در ورودی جنوب و شمال استان به طول 400 کیلومتر و نصب دوربین هوشمند ترافیکی در 12 نقطه استان خبر داد، یادآور شد: در حال حاضر 600 کیلومتر بزرگراه در استان وجود دارد.

کد خبر 1386121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha