۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۴۰

مسابقه بازی‌نامه‌نویسی در جشنواره امام رضا (ع) برگزار می‌شود

مسابقه بازی‌نامه‌نویسی در جشنواره امام رضا (ع) برگزار می‌شود

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به بازی‌نامه‌های برگزیده در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود جایزه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این بنیاد با هدف بکارگیری ظرفیت هنرصنعت بازی‌های رایانه‌ای در ترویج فرهنگ رضوی و آشنا کردن جوانان با معارف رضوی از طریق این بازی‌ها با جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) همکاری می‌کند.

به همین منظور بنیاد ملی بازی های رایانه ای مسابقه بازی نامه نویسی با موضوعاتی نظیر شناساندن کرامت و تاثیرات رفتاری امام رضا (ع) در زندگی انسان، زندگی و آثار اصحاب امام رضا (ع)، به تصویر کشیدن اندیشه‌ها و سیره عملی امام رضا (ع) در برخورد با پیروان سایر ادیان و فرق و مذاهب، مهاجرت امام رضا (ع) به ایران و سفر ایشان از مدینه تا مرو و ... را در این جشنواره برگزار می کند و به آثار برگزیده جوایز ارزنده ای اهداء خواهد کرد.

برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه بازی و بازی‌نامه‌نویسی از دیگر برنامه های این بنیاد در جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که طی روزهای برپایی این جشنواره تشکیل خواهد شد. متقاضیان شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند برای ثبت نام به سایت اینترنتی www.ircg.ir مراجعه کنند.

علاقمندان برای شرکت در مسابقه بازی‌نامه‌نویسی می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان شهریور ماه به نشانی اینترنتی info@ircg.ir یا به نشانی پستی تهران، میدان هفتم تیر، خیابان مفتح شمالی، کوچه گلزار غربی، نبش زیرک زاده، شماره 32 ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ارسال کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند به سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای به نشانی www.ircg.ir  مراجعه کنند. برگزاری مسابقه بازی‌نامه‌نویسی و برپایی کارگاه آموزشی با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دبیر خانه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) انجام خواهد شد.

کد خبر 1390757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha