۳ شهریور ۱۳۹۰، ۱۵:۴۸

رهنما:

روز قدس یک ودیعه الهی برای اتحاد امت اسلامی است

روز قدس یک ودیعه الهی برای اتحاد امت اسلامی است

یاسوج - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز قدس یک ودیعه الهی برای ایجاد وحدت، اتحاد و انسجام برای حمایت از مظلومان در مقابل جور ظالمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رهنما ظهر پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امسال راهپیمایی عظیم مردمی در روز قدس قطعا پیامی فراتر از حمایت از مردم فلسطین به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: امید بخشی به مردم مظلوم فلسطین، حمایت معنوی از مبارزات آنان، افشاگری رژیم صهیونیستی و جنایات وقیحانه این رژیم جعلی و غاصب ازمهم ترین پیام های راهپیمایی روز جهانی قدس است.

رهنما روز قدس را میراث گرانبهای امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست و افزود: تأثیر پذیری روز جهانی قدس در خیزش های اسلامی بعد از 32سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان از عمق سیاست و درایت امام خمینی(ره)دارد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: روز قدس روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل جنایات رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی است که دم از حقوق بشر می‌زنند.

رهنما افزود: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است چرا که اکنون این روند ادامه یافته و مردم دنیا روحیه ضد استکباری پیدا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: مردم استان با حضور گسترده و یکپارچه در سیل خروشان راهپیمای روز قدس، با اعلام خشم و انزجار از صهیونیست و استکبار جهانی و بهره‌ مندی از منویات مقام معظم رهبری بار دیگر حماسه ای نو خلق می کنند.

مراسم روز قدس در 10شهر استان برگزار می شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست گفت: گرامی داشت این روز در 10مصلی و مسجد جامع شهرهای استان برگزار می شود.

علی عالی پور بیان کرد: در یاسوج شروع حرکت از میدان شهدای نیروی انتظامی به سمت میدان هفت تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر خواهد بود.

وی اظهار داشت: در گچساران نیز مسیر راهپیمایی از میدان امام خمینی (ره) به سمت خیابان بلادیان و در انتها مسجد صاحب‌الزمان(عج) خواهد بود.

عالی پور افزود: در دهدشت هم مسیر راهپیمایی از مقابل سپاه پاسداران به سمت میدان حضرت امام حسین(ع) و به طرف مصلای امام خمینی(ره) است.

وی بیان داشت: مسیر راهپیمایی در "سی سخت" از فلکه الله تا مسجد امام علی(ع) این شهر، در "بهمئی" از میدان بسیج به سمت مصلای نماز جمعه، در "چرام" از خیابان مالک اشتر به سمت مصلای شهر و در"باشت" از چهار راه آموزش و پروش به سمت مسجدالنبی خواهد بود.

کد خبر 1391916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha