۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۳۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

50 میلیارد تومان به بازپرداخت وام طرح توسعه دانشگاه تهران اختصاص یافت

50 میلیارد تومان به بازپرداخت وام طرح توسعه دانشگاه تهران اختصاص یافت

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دانشگاه تهران با بیان اینکه بودجه طرح توسعه این دانشگاه به اتمام رسیده است گفت: مهمترین اتفاقی که در سال جاری برای پروژه طرح توسعه دانشگاه تهران رخ داد اختصاص بازپرداخت وام این طرح به مبلغ 50 میلیارد تومان است.

سعیدرضا عاملی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام بودجه طرح توسعه دانشگاه تهران گفت: روشن است که بودجه طرح توسعه دانشگاه تهران به اتمام رسیده و پیش از این هم قرار بود در سه قسط پرداخت شود که تنها یک قسط آن اختصاص یافت و این طرح عملاً متوقف شد.

وی با اشاره به مهمترین اتفاقی که برای طرح توسعه دانشگاه تهران در سال جاری رخ داد، خاطرنشان کرد: بازپرداخت وام در اعتبارات بودجه ای سال جاری دانشگاه تهران با مبلغ 50 میلیارد تومان پیش بینی شد و اختصاص یافت.
 
به گفته معاون دانشگاه تهران، این دانشگاه یک طرح جامع برای توسعه خود تهیه کرده که اجرای آن مستلزم اعتبارات جدید است.
 
عاملی به اختصاص اعتبارات دیگری اشاره کرد و افزود: در صدد هستیم اعتبارات جدیدی برای ادامه طرح توسعه دریافت کنیم؛ در این راستا در حال مذاکره با دولت هستیم و امیدهایی هم داریم که در بودجه سال 91 بودجه ای لحاظ شود اما مستلزم پیشرفت طرح توسعه دانشگاه است.
 
وی درباره میزان پیشرفت طرح توسعه دانشگاه تهران، گفت: تاکنون 30 درصد این طرح پیش رفته است و اگر اعتبارات در اختیارمان باشد این پروژه طی یک دوره پنج ساله به اتمام می رسد.
 
به گزارش مهر، طرح توسعه دانشگاه تهران به علت کمبود فضای فیزیکی این دانشگاه و به منظور توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه، سالها قبل مطرح شد. اما در میانه راه مشکلات مالی اجازه تکمیل این طرح را نداد.
 
طرح توسعه دانشگاه تهران قرار است از سمت شرق به خیابان وصال، از شمال به بلوار کشاورز و از غرب به خیابان کارگر توسعه یابد. بر این اساس، حدود 25 هکتار به فضای فیزیکی کنونی دانشگاه تهران اضافه می شود.
کد خبر 1395161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha