۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۴:۴۸

حجت الاسلام حسینی کوهستانی:

ظرفیت هیئتهای مذهبی در رفع محرومیتها مورد استفاده قرار گیرد

ظرفیت هیئتهای مذهبی در رفع محرومیتها مورد استفاده قرار گیرد

یزد - خبرگزاری مهر: مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ظرفیت بزرگ هیئتهای مذهبی باید در رفع محرومیت و کمک به ضعفا مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در همایش "رمضان، انفاق و هیئت های مذهبی" با حضور روسای هیئتهای مذهبی و کانون مداحان استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله صدوقی و یادگار ایشان امام جمعه فقید یزد اظهار داشت: اساس این عالم بر دوستی، صفا و صمیمیت، تعامل و تعاون بنا شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: از ظرفیت بزرگ هیئتهای مذهبی در جهت رفع محرومیت و کمک به ضعفا قدمی برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مسئولان هیئت در محلات خود با شناختی که از افراد و خانواده ها دارند بهترین اشخاص برای همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت رفع محرومیت هستند.

حسینی کوهستانی با اشاره به طرحهای ابتکاری و جدید شورای هیئتهای مذهبی تاکید کرد: امیدواریم امسال هم هیئتهای مذهبی در برنامه های شهادت حضرت امیر مومنان علی(ع) مانند سالهای گذشته در فضایی مناسب به ترویج معارف دین با تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) بپردازند.

رئیس شورای هیئتهای مذهبی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه هیئتهای مذهبی و مسئولان آن بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده قصد داریم چهار همایش در سال برگزار کنیم.

سید علی فقیه زاده عنوان کرد: طبق برنامه ریزی و هماهنگی که با کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام شده قصد تأمین جهیزیه برای هزار و 300 نفر از دختران بی بضاعت در محله های مختلف را داریم.

در این همایش شرکت کنندگان با تکمیل فرمهای مربوطه آمادگی خود را برای همکاری افتخاری در بخش محرومیت زدایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کردند.

همایش "رمضان، انفاق و هیئتهای مذهبی" با همکاری شورای هیئتهای مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی و کمیته امداد استان یزد برگزار شد.

این همایش با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در محل مجتمع زنبق یزد برگزار شد و پیش از این نیز همایش "رمضان، انفاق، اصناف و بازاریان" برگزار شده بود.

کد خبر 1395224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha