۱۷ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۵۲

رمضان بیگی در گفتگو با مهر:

دلیل جرایم انضباطی صبا بر ما پوشیده است/ ویسی باید تقدیر شود

دلیل جرایم انضباطی صبا بر ما پوشیده است/ ویسی باید تقدیر شود

قم - خبرگزاری مهر: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: هنوز نمی دانم که چرا و به چه دلیل تیم صبای قم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شده است.

محسن رمضان بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اخیرا جرایم و محرومیت هایی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تیم صبای قم در نظر گرفته می شود که به نظر هیچ کدام از آنها منطقی و واقعی نیست.

اخراج غیر منطقی ویسی در بازی با مس سرچشمه

وی با اشاره به اخراج عبدالله ویسی در بازی با مس سرچشمه ادامه داد: در بازی با مس سرچشمه کرمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، متاسفانه سرمربی تیم ما بدون هیچ دلیل قانع کننده ای از سوی داور مسابقه اخراج شد و عبدالله ویسی را از بازی بعد با فولاد محروم کرد.

سرپرست باشگاه صبای قم عنوان داشت: مگر نه اینکه شعار واقعی فوتبال رعایت بازی جوانمردانه و اخلاق حرفه ای است، پس سئوال ما این است که چرا وقتی سرمربی تیم ما در بازی با مس سرچشمه تنها برای سرزنش کردن دروازه بان تیمش به دلیل وقت تلف کردن به سمت او می رود و هیچ خللی در جریان بازی و هیچ بی احترامی به تیم حریف نمی کند، باید اخراج و محروم شود.

کمتیه انضباطی بی تفاوت از کنار رفتار حرفه‌ای ویسی گذشت

وی با انتقاد از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: کمیته انضباطی به جای اینکه از عبدالله ویسی به خاطر این حرکت و احترام به فوتبال جوانمردانه تقدیر کند، هیچ گونه اقدامی که نکرد بلکه بی تفاوت از کنار این اتفاق مهم گذشت.

صبا مستحق جرایم مالی کمیته انضباطی نیست

رمضان بیگی در ادامه با اشاره به جرایمی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تیم فوتبال صبای قم در دو دیدار خانگی اخیر مقابل ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان در نظر گرفته است، تصریح کرد: واقعا هنوز بر ما هم پوشیده است که جریمه تیم صبا به چه دلیلی انجام شده است زیرا اتفاقی در این دو مسابقه رخ نداد که صبا مستحق جریمه باشد.

سکوت کمیته انضباطی در مقابل توهین 40 هزار تماشاگر به سرمربی صبا

وی بیان داشت: متاسفانه وقتی در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران توسط 40 هزار تماشاگر انواع و اقسام توهین ها به سرمربی تیم ما می شود، کسی پاسخگو نیست اما به راحتی کمیته انضباطی کمتر از هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم را جریمه می کند.

تماشاگران قمی نمونه اخلاق و تماشاگر حرفه‌ای

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: از تمام تماشاگران خوب صبای قم می خواهیم در بازی های خانگی بعدی در لیگ یازدهم نشان دهند که همچون دوره های قبلی لیگ برتر نمونه و الگوی اخلاق و تماشاگر حرفه ای هستند.

وی با اشاره به اهمیت حضور تماشاگران قمی در دیدار جمعه این هفته مقابل ذوب آهن نیز اضافه کرد: در مسابقه حساس روز جمعه بیش از هر نیاز دیگری، ما به حضور تماشاگران خوب و دوست داشتنی فوتبال قم در ورزشگاه یادگار امام نیاز داریم تا انشاءالله بتوانیم با دست پر میدان را ترک کرده و به روند رو به رشد تیم ادامه دهیم.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم صبای قم را بعد از بازی با ملوان بندر انزلی در هفته ششم دو میلیون تومان و بعد از بازی با تیم فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر مبلغ سه میلیون تومان جریمه کرده است.

کد خبر 1428148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha