۱۷ مهر ۱۳۹۰، ۱۷:۵۲

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات بتن صاحب رتبه برتر شد

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات بتن صاحب رتبه برتر شد

قزوین - خبرگزاری مهر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در نهمین دوره مسابقات ملی انجمن بتن ایران صاحب چند رتبه برتر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم مرکز تحقیقات صنعت ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین "CCRC" با کسب چند عنوان برتر در نهمین دوره مسابقات ملی انجمن بتن ایران "ICI" افتخاری دیگر به دست آورد.
 
در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات ملی انجمن بتن ایران "ICI" که با حضور محسن تدین رییس هیئت مدیره و هرمز فامیلی دبیر نهمین دوره همایش روز بتن ایران و رییس خانه بتن، استادان، دانشجویان، مدیران شرکت های سازنده بتن و مصالح ساختمانی در سالن مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد تیم مرکز تحقیقات صنعت و ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد در دو گرایش صاحب عناوین اول و دوم این مسابقات شود.

تیم مرکز تحقیقات مرکز صنعت ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد در بخش بتن سبک پرمقاومت که با حضور 45 تیم برگزار شد مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

در این بخش از میان 45 تیم شرکت کننده، 31 تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی و 14 تیم از دانشگاه های سراسری شرکت داشتند.
 
هم چنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بخش سازه محافظ تخم مرغ "EPD" که با حضور 37 تیم برگزار شد نایب قهرمانی را به دست آورد.
 
در این بخش از 37 تیم شرکت کننده، 31 تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی و شش تیم از دانشگاه های سراسری حضور داشتند.
 
در مراسم اختتامیه این مراسم که هم زمان با روز ملی بتن برگزار شد از تیم های پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اهداء تندیس و لوح، تقدیر شد.

هم چنین در این مراسم از امیر حسین شکاری از دانش آموختگان این دانشگاه که موفق شد در بخش شرکت های طراح سازنده و ابنیه تولید کننده برجسته بتن کشور، حائز مقام اول شود با اهدای لوح و تندیس ویژه تقدیر به عمل آمد.
 
شکاری که سرپرست تیم شرکت کیسون در این مسابقات بود موفق شد در بین 20 تیم شرکت کننده در بخش بتن سبک پرمقاومت گرایش حقوقی عنوان اولی را به خود اختصاص دهد.
 
هم چنین امیرحسین شکاری به عنوان یکی از داوران برگزیده این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار گرفت.
 
تقدیر از عباس حق پرست از دیگر دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان یکی از کمک داوران این مسابقات از دیگر افتخارات کسب شده دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این رقابتها بود.
 
اعضای تیم قهرمان بتن سبک پرمقاومت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را سجاد دلیری، پوریا صادقی، محسن توکل زاده و سجاد یاسری تشکیل می دادند.
 
اعضای تیم نایب قهرمان سازه محافظ تخم مرغ "EPD" نیز سجاد دلیری، علیرضا گیلک، پوریا صادقی، محسن توکل زاده و سرپرست تیم نیز آرش امامی صالح بود.
 
کد خبر 1428471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha