۲۳ مهر ۱۳۹۰، ۱۴:۳۲

تجری در گفتگو با مهر:‌

نقش قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در حفاظت از نظام کلیدی است

نقش قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در حفاظت از نظام کلیدی است

قصرشیرین - ‌خبرگزاری مهر:‌ رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: با افتخار می گویم نقشی که شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در حفاظت از جمهوری اسلامی و جبهه و جنگ داشتند، نقش کلیدی و بسیار با اهمیت و اثر گذار بوده است

فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب گیلانغرب توسط رهبر انقلاب برای سفر شهرستانی گفت:‌ ذکر این نکته ضروری است که تمام شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین و بخش‌های تابع نیز از برکات و نعمات سفر رهبری توسط نمایندگان مقام معظم رهبری از نظر اعتبارات لازم و تخصیص آن به شهرهای حوزه انتخابیه از برنامه های سفر رهبری بهره می برند.

فرهاد تجری تاکید کرد:‌ با افتخار می گویم نقشی که شهرهای قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در حفاظت از جمهوری اسلامی و جبهه و جنگ داشتند، نقش کلیدی و بسیار با اهمیت و اثر گذار بوده است که در این راستا رهبر عزیزمان در زمان جنگ شخصا از جبهه های غرب و با لباس رزم حضور فعال داشتند و ایثارگری و شهادت طلبی این شهرستان‌ها را از نزدیک دیده اند و انتخاب شهر مقاوم گیلانغرب برای سفر، بسیار زیبا و شایسته است و در حقیقت ارج نهادن به ایثارگری های مردم شهرهای قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب است.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد:‌ مهمترین دستاورد این سفر تاریخی، رفع فقر و محرومیت از چهره شهرستان ها برای همیشه خواهد شد و انشالله دیگر مشکلی در استان و شهرستان ها نداشته باشیم.

تجری افزود: یقین دارم در یکی و دو ماه آینده آثار برکات و نعمات سفر رهبری مشخص خواهد شد و استان و شهرستان‌ها به گلستان تبدیل می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد:‌ همین جا لازم می دانم از مردم ولایتمدار کرمانشاه و شهرستان ها به خاطر استقبال بی نظیر خود از رهبری صمیمانه سپاسگزاری کنم و امیدواریم که بتوانیم خدمتگزاری شایسته برای مردم باشم و به فرموده رهبر معظم انقلاب ما نوکر مردم هستیم و فلسفه وجودیمان خدمت به مردم است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: البته نمایندگان استان با هماهنگی و همفکری مدیریت ارشد استان و نمایندگان خبرگان رهبری و مسئولان اجرایی در جلسات متعدد، بارها مکتوب مسائل و مشکلات و نیازهای اصلی مردم استان را بر اساس نیازها و ضرورت‌ها و نیز توجه به اولویت ها برنامه ریزی کرده‌ایم که  درخواست‌ها و کاستی ها را به مقام معظم رهبری اعلام کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان در پایان گفت: جا دارد از مدیریت ارشد استان و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی و دیگر مدیرانی که در طول  سفر رهبر انقلاب به استان کرمانشاه تلاش شبانه روزی داشته اند، تشکر و قدردانی داشته باشم.

کد خبر 1433436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha