۲۳ مهر ۱۳۹۰، ۲۰:۰۵

رستگار خبر داد:

25 نیروی متخصص بومی در کتابخانه های عمومی کردستان استخدام می شوند

25 نیروی متخصص بومی در کتابخانه های عمومی کردستان استخدام می شوند

سنندج - خبرگزاری مهر: مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان از استخدام 25 نیروی متخصص در کتابخانه های عمومی این استان در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

عطاالله رستگار در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام خبر فوق افزود: با استخدام این تعداد نیروی متخصص بخشی از نیازهای کتابخانه های عمومی استان کردستان از لحاظ کمبود نیرو رفع می شود و امکان ارائه خدمت بهتر به متقاضیان این بخش فراهم می شود.

وی ادامه داد: بر اساس مجوز نهاد کتابخانه های عمومی، استان کردستان سهمیه استخدام 25 نیروی متخصص بومی را دارد که از این تعداد 21 نفر کتابدار و چهار نفر بقیه نیز به عنوان کارشناس آمار، برنامه ریزی، منابع و مشارکت ها جذب می شوند.

رستگار با تقدیر از حمایت های استاندار کردستان از کتابخانه های عمومی در این استان عنوان کرد: استخدام نیروهای بومی اولویت اصلی کتابخانه های عمومی است و قبول شدگان تا سه برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت و پس از طی مراحل گزینش نیروهای مورد نیاز دعوت به همکاری می شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های کتابداری، علوم کتابداری و اطلاع رسانی، ‌الهیات و معارف اسلامی، ادبیات فارسی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امور فرهنگی، برنامه ریزی امور فرهنگی یا مدرک سطح دو یا بالاتر علوم حوزوی از شرایط نیروهای متقاضی برای رشته کتابداری است.

وی ادامه داد: برای رشته شغلی کارشناس آمار نیز دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های آمار و آمار کاربردی، داشتن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های مدیریت دولتی، مهندسی صنایع با گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها از شرایط رشته شغلی کارشناس برنامه ریزی است.

رستگار بیان کرد: همچنین افرادی که دارای دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های اقتصاد، مدیریت دولتی با گرایش های مدیریت مالی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های ارتباطات، روابط عمومی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، آمار و یا مدرک سطح دو یا بالاتر علوم حوزوی هستند می توانند برای رشته شغلی کارشناس مشارکت ها در آزمون شرکت کنند.

وی یادآور شد: ثبت نام متقاضیان از تاریخ 20 تا 30 مهر ماه از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام به آدرس http://www.iranpl.ir انجام می پذیرد و تاریخ مذکور قابل تمدید نیست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در پایان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته زمان برگزاری آزمون نیز آبان ماه است.

کد خبر 1433687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha