۲۶ مهر ۱۳۹۰، ۱۴:۵۷

"ویتسک، داستان ناتمام" از 27 مهرماه به صحنه می‌آید

"ویتسک، داستان ناتمام" از 27 مهرماه به صحنه می‌آید

نمایش "ویتسک، داستان ناتمام" به کارگردانی ناصر حسینی مهر از چهارشنبه 27 مهرماه در تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این اثر نمایشی که پیشتر قرار بود 26 مهرماه اجرای خود را آغاز کند، با یک روز تاخیر از روز چهارشنبه 27 مهرماه در تالار مولوی روی صحنه می‌رود. این نمایش از آغاز اجرا همه روزه به جز پنجشنبه و جمعه‌ها به صورت نیم بها میزبان دانشجویان است.

"ویتسک، داستان ناتمام" نوشته گئورک بوشنر است و خسروحکیم رابط دراماتورژی این اثر نمایشی را برعهده دارد. در این اثر نمایشی بازیگرانی چون جعفر والی، هوشنگ قوانلو، پرویز بزرگی، شهروز دل افکار، مژگان خالقی، عباس منتظری، پوریا سلطان زاده و ابراهیم شریعت نیا به ایفای نقش می پردازند.

موضوع این نمایشنامه داستان شگفت انگیز گماشته تنگدستی است به نام فرانتس ویتسک که همچون موشی آزمایشگاهی جسم و روح خود را در برابر اندکی پول می‌فروشد تا چرخ زندگی خود و خانواده اش را بچرخاند. او به زنش ماری با همه وجود عشق می ورزد اما پس از مدتی کوتاه پی می برد به او خیانت شده است و...

سایر عوامل گروه عبارتند از طراح صحنه: ناصر حسینی مهر، طراح لباس: مقدی شامیریان، آهنگساز: آزاد حکیم رابط، عکاس: مهدی آشنا، طراح پوستر و بروشور: فرزاد ادیبی و دستیار کارگردان: نیلوفر بزرگی و سجاد زنگنه.

دانشجویان کلیه رشته‌ها می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی و تهیه بلیت نیم بها به تماشای این اثر نمایشی بنشینند. این نمایشهر روز به جز شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

علاقمندان می توانند جهت رزرو بلیت با شماره 09355959533 تماس بگیرند.
 

کد خبر 1436754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha