۲۹ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۲۰

در گفتگو با مهر مطرح شد:

مجازی سازی محله ها و بازار تهران/ استقبال تهرانیها از شهر اینترنتی

مجازی سازی محله ها و بازار تهران/ استقبال تهرانیها از شهر اینترنتی

مدیرعامل شهر اینترنتی تهران با اشاره به استقبال شهروندان تهرانی از این طرح در نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: "دابی" در بخشی از شهر اینترنتی خود اقدام به مجازی سازی محله ها و بازار تهران کرده است.

علی زارعین در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استقبال از "دابی" در نمایشگاه رسانه های دیجیتال نشان داد مردم از شهرهای اینترنتی استفاده خواهند کرد اظهار داشت: این استقبال بیانگر کاربردی بودن اینگونه طرح ها است.

وی با تاکید براینکه شهر اینترنتی "دابی" به نشانی www.dabi.ir  می تواند در حل معضلات اساسی شهری همچون ترافیک، آلودگی و بحران سوخت کمک قابل توجهی داشته باشد ادامه داد: درخواستهای مردم برای گسترش این سایت و تکمیل کردن اطلاعات محله ها حاکی از ارتقای فرهنگ شهروندان در استفاده از اینترنت و سایتهای کاربردی است.

زارعین با بیان اینکه شهروندان سایر شهرها و استانها نیز درخواستهای بسیاری برای راه اندازی شهر اینترنتی برای شهر خود داشته اند ادامه داد: بازدیدکنندگان از غرفه شهر اینترنتی تهران، ناقص و پابرجا نبودن سایتهای طراحی شده قبلی در اینگونه زمینه ها را مشکل اصلی عدم اعتماد خود به استفاده از شهرهای مجازی عنوان کرده و بسیار از سایتهایی که سالهاست بصورت ناقص و یا در حال طراحی مانده و بازدیدکنندگان را نا امید می کنند گله مند بودند.

وی گفت: دابی در بخش شهر اینترنتی خود اقدام به مجازی سازی محله ها و بازار تهران کرده و با در نظر گرفتن سایتی اختصاصی برای هر محله تهران و همچنین هر مرکز خرید تهران توانسته اطلاعاتی مفید در مورد مراکز تجاری، فروشگاهها، مراکز فرهنگی ورزشی و همچنین محلی برای گپ و گفتگوی اهالی محله در تالار گفتگوی محله های تهران ارائه کند.

کد خبر 1437841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha