۲۹ مهر ۱۳۹۰، ۱۹:۰۹

محمدی:

کادر فنی کشتی گیران تکنیکی را برای المپیک اعزام خواهد کرد

کادر فنی کشتی گیران تکنیکی را برای المپیک اعزام خواهد کرد

ساری - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشور، کشتی گیران تکنیکی و با انگیزه ای را برای کسب سهمیه های ورودی المپیک اعزام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا محمدی عصر جمعه در حاشیه مرحله پایانی مسابقات کشتی آزاد لیگ دسته یک باشگاههای کشور در جمع خبرنگاران گفت: در سه وزن 60، 84 و 120کیلوگرم تیم ملی سهیمه کسب نکرده و مصمم هستیم تا با حضور کشتی گیران شاخص کشور در این اوزان، سهمیه ورودی المپیک لندن در سال 2012 را کسب کنیم.

وی افزود: مسابقات آسیایی کره جنوبی، جام بین المللی تختی و مسابقات قزاقستان حکم کسب سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن را دارد و از این رو تیم ملی با تمام قوا به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاههای کشور را یکی از میدان های خوب برای شناسایی استعدادهای جدید در کشتی کشور بیان کرد و ادامه داد: به طورحتم اگر در این مسابقات، کشتی گیران شاخصی باشند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

محمدی افزود: مرحله پایانی مسابقات کشتی لیگ دسته یک در سطح خوب و قابل قبولی در ساری در حال برگزاری بوده  و برگزاری منظم و پرشکوه این مسابقات می تواند به کشتی کشور کمک کند.

کد خبر 1439376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha