۱۳ آبان ۱۳۹۰، ۱۵:۱۴

حماسه آفرینی مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی 13 آبان

حماسه آفرینی مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی 13 آبان

بیرجند - خبرگزاری مهر: مردم خراسان جنوبی با حضور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار با شعار علیه آمریکا و صهیونیست بار دیگر با رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کرده و حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم خراسان جنوبی در همان ساعات اولیه برگزاری نماز جمعه همبستگی واتحاد خود را برای مقابله با استکبار اعلام کردند.

در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال قشر عظیمی از دانش آموزان، دانشجویان و مردم حضور داشتند که با دادن شهارهای مرگ برآمریکا و پاسداری از ولایت فقیه به عنوان رکن حامی آرمان های انقلاب انزجار خود را از سازش با آمریکا اعلام کردند.

مردم شهید پرور خراسان جنوبی با حضور در این راهپیمایی بار دیگر با شهدا و رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) تجدید میثاق کرده و اعلام داشتند هیچ گاه نسبت به آرمان های اسلام وانقلاب بی تفاوت نخواهند بود.

حضور دانش آموزان گسترده تر از سایر اقشار بوده و این حکایت از وجود نوجوانان انقلابی با هوشی سرشار و وفادار به آرمان های انقلاب و شهدا دارد.

بیداری اسلامی نشات گرفته از 13 آبان است

در پایان این راهپیمایی مردم با قرائت قطعنامه اظهارداشتند: 13 آبان یکی از آموزنده ترین صحنه های انقلاب بوده و ریشه انقلاب ونهضت بیداری اسلامی در این روز نهفته است.

مردم اقدام دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا را مصداق آزادی طلبی، اسلام خواهی و استقلال طلبی مردم ایران عنوان کرده و گفتند: مردم بحرین و سایر کشورهای اسلامی از جمله عراق باید هوشیار باشند تا آمریکا وسران استکبار با دخالت در امور ملی آنها نتوانند بر این ملت ها مسلط شوند.

مردم از سران استکبار خواستند تا به خواسته های ضد سرمایه داری ملت خود و سایر ملت ها احترام گذاشته و زمینه یک جامعه با فرهنگ مشارکتی را فرام کنند.

عدم سازش با آمریکا از دیگر هشداری های راهپیمایان به سران استکبار بود واعلام کردند مبازه با استکبار تازمان حکومت جهان به عدل امام زمام (عج)ادامه خواهد داشت.

مردم خراسان جنوبی یادآور شدند: با بصیرت تمام در مقابل استکبار ایستاده وهیچگاه تسلیم توطئه های دشمنان انقلاب نخواهند شد.

کد خبر 1451973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha