۸ آذر ۱۳۹۰، ۱۴:۲۴

در سالجاری/

هیچ موردی از آدم ربایی و گروگان گیری در لرستان رخ نداده است

هیچ موردی از آدم ربایی و گروگان گیری در لرستان رخ نداده است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: هیچگونه آدم ربایی و گروگان گیری در استان در سالجاری نداشته ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کاظم علیزاده در این رابطه اظهار داشت: خوشبختانه در سالجاری با همکاری شهروندان لرستانی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی میزان تصادفات رانندگی در لرستان 29 درصد کاهش یافته است.

سردار علیزاده ادامه داد: مطابق آمار پزشکی قانونی در هفت ماهه نخست امسال 398 نفر در حوادث رانندگی استان لرستان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوتی های تصادفات 497 نفر بود، 19.9 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین با اشاره به مطلوب بودن وضعیت امنیتی استان بر اساس اعلام وزارت کشور گفت: سهم لرستان در وقوع جرایم در کشور تنها یک درصد است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه هیچگونه آدم ربایی و گروگان گیری در استان در سالجاری نداشته ایم گفت: چهار سرقت مهم در این مدت به وقوع پیوسته که همه آنها نیز کشف و ضبط شده است.

سردار علیزاده ادامه داد: اما موضوعی که مردم را نگران می کند بحث احساس ناامنی ناشی از جرایم خرد است که ریشه در ناهنجاری های اجتماعی دارد.

کد خبر 1472735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha