۸ آذر ۱۳۹۰، ۱۵:۳۲

طالع زاری:

اولین کارگاه آموزشی سخنوری ویژه ایثارگران در گلستان برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی سخنوری ویژه ایثارگران در گلستان برگزار شد

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گلستان از برگزاری اولین کارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری ویژه ایثاررگران در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی طالع زاری در جلسه شورای معاونان افزود: آموزش سرفصل های آموزشی دوره پیام آوران ایثار که در راستای آماده سازی نخبگان، نویسندگان و گویندگان مسلط به بیان و سخن در جامعه است و ارائه دلاورمردیها از زبان خود ایثارگر با استفاده از توانایی سخنرانی یکی از اهدافی است که ما به دنبال آن در این کارگاه های آموزشی هستیم.

وی اظهار داشت: این کلاسهای آموزشی در راستای مبارزه با جنگ نرم، حضور فعال در جامعه و بیان دیدگاه های پدران، برداران شهید و ایثارگریهای جانبازان از خود ایثاگر و خانواده اش ضرورتی بود.

وی عنوان کرد: در این کلاسها با استفاده از شیوه های روایتگری فرهنگ ایثار و شهادت، همچنین روایتگری و فنون مربوط به آماده سازی در سخنرانی، روشهای اقناع اندیشه در سخنرانی و همچنین مهارتهای رفتارسازی در سخنرانی و مباحث دیگر تدریس می شود.

طالع زاری گفت: این کلاسها از طریق اساتید حوزه و دانشگاه و با هماهنگی بردار جانباز گرامی رئیس اداره پیام آوران ایثار مرکز در گلستان به مدت یک ماه در روزهای پنچ شنبه و جمعه هر هفته در مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی واقع در کوی گلها برگزار می شود.
 

کد خبر 1472850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha