۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۴۸

پنجمین محفل قرآنی دهه فجر در مسجد امام حسین(ع) برگزار می‌شود

پنجمین محفل قرآنی  دهه فجر  در مسجد امام حسین(ع) برگزار می‌شود

پنجمین محفل انس با قرآن با حضور دو قاری بین‌المللی و به همت شبکه رادیویی قرآن در مسجد امام حسین (ع) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری مهر، پنجمین محفل انس با قرآن که  همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در تهران و استان های سراسر کشور برگزار می شود امشب  با حضور دو قاری بین المللی در مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم "مهدی قره‌شیخلو" و "احمد ابوالقاسمی" از قاریان بین‌المللی کشورمان  آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کنند و اجرای این برنامه برعهده نصرت‌الله عارف‌حسینی، مجری شبکه قرآن و معارف سیما است که گروه تواشیح محراب نیز در این محفل همخوانی  دارند.

این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جماعت مسجد امام حسین (ع) همراه خواهد بود پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا می‌شود.

 گفتنی است، چهارمین محفل انس با قرآن شب‌گذشته، 15 بهمن‌ماه با حضور دو قاری بین‌المللی، "کریم منصوری" و "محمدرضا پورزرگری" در مسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع در شهرک شهید محلاتی (مینی سیتی) برگزار شد.

 نخستین محفل رادیو قرآن در سی و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان مطلع محافل قرآنی، 12 بهمن‌ماه در میان استقبال نمازگزاران مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار و دومین محفل در اصفهان و سومین در امامزاده صالح (ع) تجریش تهران برپا شد.

علاقه مندان به  شرکت در این مراسم می توانند برای نماز مغرب و عشا به میدان امام حسین(ع)، مسجد امام حسین(ع) مراجعه کنند و یا از طریق گیرنده های خود موج اف ام ردیف100 از ساعت 19:20 شنونده این برنامه به طور زنده از رادیو قرآن باشند.

کد خبر 1525921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha