۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۱۹

خطیب اعلام کرد:

مازندران قطب اصلی و بی بدیل کشتی جهان است

مازندران قطب اصلی و بی بدیل کشتی جهان است

ساری - خبرگزاری مهر: سرپرست فدراسیون کشتی گفت: مازندران قطب اصلی و بی بدیل کشتی جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌حجت الله خطیب ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیئت کشتی مازندران افزود: مدال های کسب شده کشتی مازندران در مسابقات معتبر گذشته نشان می دهد چشمه جوشان کشتی این استان همواره در حال جوشیدن است.

وی بیان داشت: رقابت های المپیک لندن، مهمترین مسابقات پیش روی کشتی است که در تلاش هستیم با فراهم کردن شرایط مناسب برای کشتی گیران، راه کسب مدال در این مسابقات را هموار کنیم.

خظیب به برنامه ریزی برای پشتوانه سازی کشتی ایران اشاره کرد و گفت: توجه بیشتر به کشتی گیران سنین پایه و شناسایی استعدادهای جدید این رشته مدال آور را در دستور کار قرار داده و با حمایت های بیشتر وزارت ورزش و جوانان به این اهداف خواهیم رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از روند رو به رشد کشتی مازندران ابراز رضایت کرد و گفت: بدون تردید ادامه روند فعلی می تواند به مدال آوری کشتی گیران مازندران در المپیک لندن ختم شود.

نصرالله پریچهره ‌بیان داشت:‌ استعدادهای موجود در کشتی مازندران نیازمند برنامه ریزی برای شناسایی و تربیت است که مسئولان هیئت کشتی مازندران به خوبی این موارد را بررسی و اجرا کردند.

در پایان این مراسم، انتخابات هیات کشتی مازندران برگزار که علی اصغر ثمربخش، تنها کاندیدای احراز این پست که هم اکنون  رئیس هیئت کشتی مازندران است با 19 رای برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت کشتی مازندران انتخاب شد.

کد خبر 1560153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha