۲۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۱۴

مهدوی:

بازیکنان سایپا با شرایط بد روحی به کاله مازندران باختند

بازیکنان سایپا با شرایط بد روحی به کاله مازندران باختند

آمل - خبرگزاری مهر: پاسور ملی پوش تیم والیبال سایپای البرز گفت: بازیکنان تیم سایپا البرز در بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال کشور برخلاف بازی اول در کرج که از نظر فنی و روانی مقابل کاله برتری داشتند، متاسفانه در آمل عکس آن اتفاق افتاد.

مهدی مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پیش بینی شکست برابر کاله برای بازیکنان و کادر فنی متصور نبود و اکنون بازیکنان از باخت به کاله شوکه شدند.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان تیم سایپا در غرور کاذب پیش از پیروزی اول در کرج برابر کاله بودند، غافل از اینکه این تیم در خانه و در حضور تماشاچیان پرشور خود فشار زیادی به تیم ما وارد کرد.

پاسور ملی پوش تیم والیبال سایپای البرز با بیان اینکه تیم کاله مازندران در بازی دوم برابر سایپا خوب بازی کرد و پیروز شد، اضافه کرد: با تلاش بچه ها هم قسم خواهیم شد تا با شکست کاله در بازی سوم در کرج، جشن قهرمانی در خانه برپا کنیم.

مهدوی ادامه داد: با حمایت تماشاگران خوب کرجی و تشویق های آنها بتوانیم با کسب مقام قهرمانی، پاسخ محبت های آنها را بدهیم.

وی یادآورشد: در طول این فصل، در تمرینات و مسابقات تلاش زیادی کردیم و از تمام تیم های لیگ برتر بهتر بوده و امیدواریم این برتری و تلاش با کسب مقام قهرمانی همراه شود.

دو تیم کاله و سایپا در دومین دیدار فینال  لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور، عصر شنبه در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف هم رفتند، که در این دیدار تیم کاله موفق شد میهمان کرجی خود را شکست دهد تا قهرمان بیست و پنجمین دوره این مسابقات درکرج مشخص شود.

کد خبر 1562074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha