۲۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۸:۲۳

دیهیم در گفتگو با مهر:

اولویت اردوهای جهادی دماوند رسیدگی به روستاهای محروم است

اولویت اردوهای جهادی دماوند رسیدگی به روستاهای محروم  است

دماوند - خبرگزاری مهر: مسئول اردوهای جهادی شهرستان دماوند گفت: از اولویتهای در نظر گرفته شده برای اردوهای جهادی شهرستان دماوند، رسیدگی به روستاهای محروم توابع منطقه است تا بتوان نیازهای مردم این روستاها را برآورده کرد.

امیر دیهیم در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این گروهها، مدت زمانی 10 تا 15 روز در روستای محروم مستقر می شوند و خدمات آموزشی، هنری، عمرانی، ورزشی، فرهنگی و ... را در اختیار روستاییان قرار می دهند.

وی گفت: اعزام  گروههای دانشجویی شرکت کندده در اردو، از اوایل اسفندماه آغاز شده است و آخرین گروه در اواسط ایام عید اعزام خواهند شد.

گروههای شرکت کننده در اردوهای جهادی شامل اقشار مختلف مردم است

دیهیم افزود: گروههای مشارکت کننده در اردوهای جهادی، اقشار مختلف مردم را در بر می گیرد و شامل جامعه مهندسان، پزشکان، دانشجویان از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاههای شهرستان می شود.

وی عنوان کرد: اردوی جهادی امسال شهرستان دماوند بر خلاف سالهای گذشته در یکی از روستاهای محروم شهر هویزه در استان خوزستان برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان دماوند افزود: تیم اردوی جهادی دانشجویی متشکل از گروه خواهران و برادران است که هرکدام از این افراد در رشته و جایگاه خاصی که با آن آشنایی دارند خدمت رسانی می کنند.

وی یادآور شد: یک تیم از اردوهای جهادی نیز در تابستان اعزام خواهند شد و سعی برآن است تا برگزاری این اردوها در روستاهای محروم منطقه دماوند صورت گیرد.

هدف عمده اردوهای جهادی دانشجویی خود سازی افراد است

مسئول اردوهای جهادی شهرستان دماوند اضافه کرد: اردوهای جهادی چند بعد و هدف دارد که مهمترین هدف آن خود سازی افراد شرکت کننده در این اردوهاست.

وی اظهار داشت: این اردوها برای خدمت رسانی به روستاهای محروم برگزارمی شود ولی در کنار آن  افزایش سطح معنوی افرادی را که در آن مشارکت دارند به دنبال دارد.

کد خبر 1562227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha