۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۴:۲۸

الهیان در گفتگو با مهر:

عزم و اراده مردم در حمایت از تولید ملی حرف اول را می‌زند

عزم و اراده مردم در حمایت از تولید ملی حرف اول را می‌زند

نماینده مردم تهران با توجه به نام گذاری سال جدید با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در این خصوص اگر مردم با عزم و اراده ملی پای کار نیایند این امر محقق نخواهد شد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نامگذاری سال جدید با نام تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: معنا و مفهوم نامگذاری امسال با این عنوان این است که از نگاه مقام معظم رهبری جهاد اقتصادی به پایان نرسیده است بلکه در پایان سال جهاد اقتصادی ایشان بار دیگر با این عنوانی که برای امسال انتخاب کردند تاکید دارند روند جهاد اقتصادی باید ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه این روند امروزدر قالب کار، اشتغال و حمایت از تولید ملی ، سرمایه و کار ایرانی  دنبال می شود، اظهار داشت: در این عرصه باید تلاش خود را در مسیری جهت دهیم که حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه گذاری در امر تولید ، افزایش کار و اشتغال به عنوان اولویت قراربگیرد.

الهیان خاطرنشان کرد: یکی از مسائل اولویت دار امروز موضوع اشتغال جوانان است و باید فرصت هایی در این خصوص فراهم شود.

این نماینده مردم تهران تصریح کرد: در این موضوع همه دستگاهها بخصوص مجلس آینده باید با شروع فعالیت های خود یک اولویت جدی وطرحی جامع برای موضوع اشتغال و حمایت از تولید کنندگان داشته باشد.

الهیان خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری که بارها فرمودند اقتصاد باید مردمی باشد؛ امروز میتواند در قالب یک قانون جامع در حمایت از کارآفرینان و تشکل های زودبازده تحقق پیدا کند و این امر باعث می شود که ما در حین اجرای اصل 44 در دام انحصار دولتی و یا انحصار خصوصی نیافتیم.

این نماینده مجلس در پایان گفت: کار کلانی که در راستای افزایش تولید ملی و در حمایت تولیدات داخلی باشد نیاز به همدلی و همسویی دولت و مجلس دارد.

کد خبر 1562887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha