۱۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳

عظیمی در گفتگو با مهر:

بازارچه مرزی جوانرود عامل اصلی جذب میهمانان نوروزی به این شهر بود

بازارچه مرزی جوانرود عامل اصلی جذب میهمانان نوروزی به این شهر بود

جوانرود - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان جوانرود گفت: بازارچه مرزی شهر جوانرود عامل اصلی و مهم جذب بیشترین میهمانان نوروزی به این شهرستان بوده است.

مصطفی عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال شاهد این مطلب بودیم که با آغاز نوروز و ورود به ایام سال نو تا روزهای پایانی ایام تعطیل نوروزی میهمانانی که در قالب میهمانان نوروزی بودند از شهرستان جوانرود دیدن کردند و همین نکته سبب معرفی این شهرستان به عنوان یکی از شهرستانهای مسافرپذیر کرمانشاه شد.

فرماندار جوانرود افزود: شهرستان جوانرود از نظر چشم اندازهای طبیعی و تاریخی پتانسیلهای بسیاری دارد و هر ساله باعث جذب میهمانان نوروزی به این شهرستان می شود.

وی گفت: بازارچه مرزی شهر جوانرود خود یکی از عوامل جذب میهمانان نوروزی و در کنار آن به واقع یکی از مواردی که نمی توان آن را نادیده گرفت فروش اجناس با قیمت های مناسب در این بازارچه است.

عظیمی تاکید کرد: نقاط دیدنی و با تعریف زیبایی های منحصر به فرد این شهرستان با طبیعتی متفاوت و در کنار آن حسن اخلاق مردم این شهرستان یکی دیگر از عوامل جذب گردشگر و میهمانان نوروزی در ایام نوروز بود.

وی در پایان تصریح کرد: افزایش ورود گردشگر و میهمان نوروزی به این شهرستان خود نشانگر مجموع تلاشهای مسئولین امر در این شهرستان در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته و نتیجه آن رضایتمندی از جانب عزیزانی بوده است که به این شهرستان سفر کرده اند.

کد خبر 1569221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha