۱۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۵:۳۱

اخبار کوتاه از ورزش قم/

مصاف صبای قم با نفت تهران در هفته چهاردهم/محرومیت هافبک صنعت نفت آبادان

مصاف صبای قم با نفت تهران در هفته چهاردهم/محرومیت هافبک صنعت نفت آبادان

قم - خبرگزاری مهر: مصاف صبای قم با نفت تهران در هفته چهاردهم دور برگشت لیگ بر‌تر، جدال صبای قم با فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ بر‌تر امید و محرومیت هافبک صنعت نفت آبادان از دیدار با صبای قم عناوین مهم‌ترین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین هفته از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور مقابل نفت تهران تیم رده پنجم جدول رده بندی صف آرایی می‌کند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ بر‌تر فدراسیون فوتبال، چهاردهمین هفته از دور برگشت مسابقات یازدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و طی آن صبای قم در دیداری خانگی مقابل نفت تهران و شاگردان حسین فرکی قرار می‌گیرد.

قرار است این دیدار از ساعت ۱۷ روز جمعه اول اردیبهشت ماه به میزبانی شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود و این در حالی است که در هفته سیزدهم صبای قم بازی مهمی در مقابل استقلال تهران در پیش دارد.
 
محرومیت هافبک صنعت نفت آبادان از دیدار با صبای قم

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تنها محروم این تیم از دیدار حساس روز شنبه مقابل تیم فوتبال صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال است.

این بازیکن امید شریفی نسب هافبک سابق تیم ملی امید و سایپا البرز و عضو فعلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نهمین تیم جدول حال حاضر مسابقات یازدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور است که علاوه بر چندین بازی قبل، گویا هنوز هم به دلیل مصدومیت شدیدی که با آن مواجه شده است تا سه هفته دیگر نمی‌تواند تیم صنعت نفت آبادان را در لیگ بر‌تر همراهی کند.

شریفی نسب در دیدار هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال مقابل صبای قم در حالی غایب است که این روز‌ها شایعه خداحافظی اجباری وی از فوتبال نیز مطرح شده بود اما مسئولان باشگاه نفت آبادان این خبر را تکذیب کردند.
 
جدال صبای قم با فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ بر‌تر امید

تیم فوتبال صبای قم در بیست و چهارمین هفته از مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور مقابل فولاد خوزستان تیم رده سوم جدول رده بندی صف آرایی می‌کند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ بر‌تر فدراسیون فوتبال، یازدهمین هفته از دور برگشت مسابقات این دوره لیگ بر‌تر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از روز بیست و ششم فروردین ماه آغاز می‌شود و طی آن صبای قم در دیداری خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان به میدان خواهد رفت.

قرار است این دیدار از ساعت ۱۵ روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه به میزبانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شود و این در حالی است که در هفته بیست و سوم صبای قم بازی مهمی در مقابل استقلال اهواز انجام می‌دهد.

کد خبر 1569342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha