۱۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۳:۵۱

سیفی:

"تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" باید در همه عرصه ها عملی شود

"تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" باید در همه عرصه ها عملی شود

یزد - خبرگزاری مهر: فرماندار یزد گفت: "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" به عنوان شعار امسال نه تنها در بخش اقتصادی بلکه باید در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی و هنری محقق و عملی شود.

عزیزالله سیفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال 1391  به عنوان "سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از طرف مقام معظم رهبری بیان کرد: این شعار باید در تمام عرصه ها محقق شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر سال مهمترین محور و راهبردهای کشور را با نامگذاری آن سال اعلام می دارند، افزود: رهبر معظم انقلاب هر سال با ارزیابی دقیق تحولات داخلی و بین المللی محور فعالیت را در کشور را مشخص می کنند.

سیفی ادامه داد: این اقدام بیانگر آن است که اگر کارها طبق خط ترسیم شده از مقام معظم رهبری پیگیری و اجرایی شود، کشور از منابع و سرمایه ملی استفاده حداکثری خواهد کرد.

فرماندار یزد با اشاره به نامگذاری سال 1391 به عنوان سال "سال تولید ملی، حمایت کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان با ظرافت و تیزبینی شرایط حساس منطقه ای و جهان را رصد می کنند و با پیش بینی های صحیح و به موقع خود بر تهدیدها و فرصتهای پیشروی نظام و انقلاب اشراف کامل دارند و از این رو همه مسئولان و دست اندرکاران در بخشهای مختلف کشور باید با هم اندیشی و تعامل مناسب و برنامه ریزی دقیق در مسیر رسیدن به این خواسته مهم گام بردارند.

سیفی عنوان کرد: شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تنها مربوط به امور اقتصادی نیست بلکه باید در تمام بخشها نظیر بخش های فرهنگی، اجتماعی و ... نیز محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام در پی آنند که هر روز کشور را از طریق تهدید و تحریم با چالشی جدید مواجه کنند، یادآور شد: نامگذاری سال 91 تکمیل کننده شعار و پیامهای سالهای قبل و در راستای تحقق شعار دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت است و مردم نیز با درک شرایط حساس همگام با مسئولان در صددند که در عرصه های مختلف به خود کفایی برسند.

سیفی با اشاره به تحریم ها و تهدیدات دشمن ادامه داد: این تحریمها فرصتی برای فتح قله های پیروزی است تا دشمنان بار دیگر در راه رسیدن به اهداف شوم خود با شکست مواجه شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: تمام دستگاه ها بتوانند با برنامه ریزی مناسب و با تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب در رسیدن ایران اسلامی به قله های افتخار و تحقق اهداف سند چشم انداز 20 ساله کشور سهیم باشند.

کد خبر 1569404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha