۳۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۰۷

جهانبخش:

سازمان اموال تملیکی نیازمند تقویت است

سازمان اموال تملیکی نیازمند تقویت است

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: به منظور افزایش کارایی سازمان اموال تملیکی، این سازمان باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین جهانبخش صبح چهارشنبه در نشست با رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور اظهار داشت: دولت باید حمایت بیشتری از ساز‌مان‌هایی که فعالیت‌های حساسی را انجام می‌دهند، داشته باشد و در راستای تقویت این سازمان‌ها اقدام شود.

وی ادامه داد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور در ساماندهی بیت‌المال نقش بسیار مهمی دارد و برای تحقق خواسته‌ها و نیازمندی‌های این سازمان باید هرچه بیشتر تقویت شود تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

استاندار بوشهر به برنامه‌های دولت برای حمایت از این سازمان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم با اجرایی شدن این برنامه‌ها شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های این سازمان باشیم.

وی اضافه کرد: برای حمایت از اهداف و برنامه‌های سازمان اموال تملیکی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد چرا که انجام صحیح فعالیت‌های این سازمان صیانت و نگهداری از حقوق مردم است.

جهانبخش از آمادگی استان بوشهر برای حمایت از این سازمان خبر داد و گفت: عمل به برنامه‌ها و تکالیف این سازان نیازمند ساز و کارهای لازم است که باید این شرایط به نحو مطلوبی آماده شود.

وی ادامه داد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور با وجود فروش بالایی که دارد و بسیاری از افراد از طریق این سازمان پولدار شده‌اند ولی این سازمان مشکلات زیادی دارد.

کد خبر 1580073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha