۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۱۹

برای اولین بار در استان/

کتاب پیشینه ورزش در کردستان منتشر شد

کتاب پیشینه ورزش در کردستان منتشر شد

سنندج - خبرگزاری مهر: کتاب پیشینه ورزش در کردستان با اولویت شهرستان سقز توسط بهرام مهرپیما دبیر ورزش، داور بین المللی و مدرس فدراسیون فوتبال چاپ و منتشر شد.

بهرام مهرپیما در گفتگو با خبرنگار مهر و ضمن اعلام این خبر گفت: این کتاب حاوی مطالب و تصاویر تاریخی و به یادماندنی از روند توسعه و پیشرفت ورزش، پیشکسوتان و افتخارآوران ورزش سقز و اطراف در 70 سال گذشته است.

وی هدف از انتشار این کتاب را حفظ افتخارات ورزشی به صورت مستند و مکتوب، ایجاد منبعی قابل اتکا برای محققان و ورزش دوستان، توسعه ورزش و اخلاق مداری، ترویج روحیه ورزشی در بین جوانان عنوان کرد و یادآور شد: توجه به چاپ کتاب های مفید در حوزه ورزش یک نیاز لازم و ضروری است.

این کتاب توسط انتشارات توکلی در تهران و در پنج هزار نسخه در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و اطلاعاتی قابل توجه در مورد وضعیت ورزش در کردستان به ویژه شهرستان سقز در قالب این کتاب عرضه می شود.

سال گذشته نیز برای اولین بار عکس 100 سال ورزش استان کردستان در سنندج برپا شد که این حرکت با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد و چاپ این کتاب دومین اقدام در راستای معرفی شرایط و وضعیت حاکم بر ورزش در کردستان طی سالهای گذشته است.

کد خبر 1584501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha