۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷

معینی:

برنامه پزشک خانواده در بوشهر اجرا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود

برنامه پزشک خانواده در بوشهر اجرا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: برنامه پزشک خانواده در شهر بوشهر اجرا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید حسن معینی در نشست با سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی و مسئولان واحدهای ستادی این مرکز اظهار داشت: سیستم بهداشتی برنامه‌های بزرگی را برای توسعه سلامتی جامعه پیش بینی کرده که اجرای برنامه پزشک خانواده در سطح شهر بوشهر از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه نعمت بزرگی برای مردم است افزود: برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه نیازمند به سرشماری دقیقی در سطح شهر هستیم که این امر وظیفه بزرگی را به دوش مرکز بهداشت شهرستان بوشهر می‌گذارد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با اشاره به اهمیت و سختی کار با توجه به شرایط آب و هوایی بوشهر گفت: اگر ما بتوانیم سرشماری خوبی داشته باشیم در اجرای برنامه‌های پیش رو در سال جاری، موفق خواهیم بود.

معینی در تشریح این برنامه گفت: پزشک خانواده مسئول سلامت افراد بوده و اجرای آن باعث بهبود سلامت جامعه، اصلاح اوضاع اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

وی اضافه کرد: پزشک خانواده شامل جنبه‌های مختلف خدمات درمانی از جمله  آموزش عمومی، خدمات پیشگیری، مراقبت، غربالگری، درمان عمومی سرپایی، درمان تخصصی سرپایی و در نهایت توان‌بخشی و بازتوانی است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر به تقدیر از پرسنل آزمایشگاه‌های مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اشاره کرد و گفت: علوم آزمایشگاهی یکی از رشته‌های مهم گروه پزشکی به حساب می‌آید و ارتباط تنگاتنگی با دیگر رشته‌های پزشکی دارد.

وی به دلیل ارتباط سلامتی افراد جامعه با نتایج آزمایشگاهی، دقت در حین کار را یکی از مهم‌ترین ارکان در این رشته دانست و افزود: حمات پرسنل آزمایشگاه و سختی کار ایشان بر کسی پوشیده نیست و ما این همت والا را ارج می‌نهیم.

کد خبر 1585187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha