۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۲۰

دهمرده مطرح کرد:

فعالیتهای شهرداری در خرم آباد کافی نیست/ دعوا مشکلی را حل نمی کند

فعالیتهای شهرداری در خرم آباد کافی نیست/ دعوا مشکلی را حل نمی کند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان با تاکید بر اینکه فعالیت های صورت گرفته توسط شهرداری در مرکز استان کافی و در شان مردم نبوده است، از دعواهای بی مورد در شورای اسلامی شهر خرم آباد گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله دهمرده ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار خرم آباد با اشاره به روند فعالیت شهرداری در این شهر اظهار داشت: در این راستا شورای شهر و شهرداری خرم آباد تا حدودی کارهای مطلوبی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه اما این میزان کار توسط شهرداری و شورای شهر خرم آباد کافی نبوده است، عنوان کرد: در این زمینه سئوالات فراوانی مطرح است که چرا اقدامات صورت گرفته توسط این دو نهاد مثمر ثمر نبوده است.

استاندار لرستان با طرح این سئوال که آیا خدمات ارائه شده توسط شهرداری و شورای شهر خرم آباد متناسب با شان و منزلت مردم این شهر بوده است، ادامه داد: آیا نهایت ارائه خدمات به مردم خرم آباد همین است و به طور حتم من این موضوع را قبول ندارم که این نهایت اقداماتی بوده که باید انجام می شده است.

دهمرده با طرح سئوال دیگر مبنی بر اینکه چرا همواره در شهرداری خرم آباد باید دعوا حاکم باشد، بیان داشت: چرا باید اختلاف وجود داشته باشد و عزل و نصبهای پشت سر هم در شهرداری خرم آباد رخ دهد.

وی با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف در شهرداری خرم آباد بیان داشت: متاسفانه باید گفت که خیلی از دلخوری ها و دعواهای صورت گرفته در شهرداری خرم آباد سر مسائل جزئی و قابل حل بوده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه دعوا و گرفتاری مشکل شهرداری خرم آباد را حل نمی کند، بیان داشت: در این راستا باید نقاط ضعف را شناسایی و نقاط قوت را به مردم معرفی و بیان کرد.

کد خبر 1587524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha