۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۲۱:۱۶

بدری عنوان کرد:

نصب عکس تبلیغاتی به محلهای غیرمجاز توهین به شعور مردم است/ کاندیداها پاسخ دهند

نصب عکس تبلیغاتی به محلهای غیرمجاز توهین به شعور مردم است/  کاندیداها پاسخ دهند

اردبیل - خبرگزاری مهر: شهردار اردبیل با انتقاد از نحوه تبلیغات کاندیداها در سطح شهر گفت: کاندیداها با نصب پوستر و عکس خود در محلهای غیرقانونی و با کثیف کردن شهر به شعور مردم توهین می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران اردبیل عنوان کرد: میزان قدرت تشخیص و شعور مردم ما به حدی بالا است که به عکس رای نمی دهند و این موضوع را باید کاندیداهای ما بدانند.

وی با بیان اینکه در هیچ نقطه ای از کشور حتی در شهرهای بزرگ به اندازه و شکل اردبیل تبلیغات انتخاباتی صورت نمی گیرد، تصریح کرد: برای ما سئوال است که آیا کاندیداهای اردبیل قوانین انتخاباتی را نمی دانند یا آنها از عمل به این قانون معاف شده اند.

شهردار اردبیل از دو کاندیدای شرکت کننده در انتخابات دور دوم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین خواست به اندازه ای که برای سخنرانی در مساجد وقت می گذارند نیم ساعت نیز اختصاص به بازدید از سطح شهر دهند و پاسخگوی چهره نازیبای شهر باشند.

پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی محال است

بدری با بیان اینکه طرفداران هر یک از کاندیداها در نصب پوستر و عکس تبلیغاتی در سطح شهر بیرحمانه عمل می کنند، افزود: از تیر برق گرفته تا تابلوهای اتوبوس از انواع پوسترهای رنگارنگ این دو کاندیدا پر شده است و پاکسازی کاغذهایی که با چسب نصب شده کاری محال است.

بدری متذکر شد: شهرداری اردبیل با اعلام بی طرفی خود در موضوع انتخابات و اینکه قصد توهین به هیچ کس را ندارد به رعایت و توجه به حقوق شهروندی از طرف کاندیداها تاکید دارد.

این مسئول همچنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زیباسازی شهر اردبیل عنوان کرد: امسال در مقایسه با سال 89 حرکت عظیمی در کاشت نهال و گل در شهر صورت گرفته است.

30 هزار اصله نهال در اردبیل کاشته شد

وی از کاشت 30 هزار اصله نهال با سن بیش از دو سال در سطح شهر خبر داد و افزود: سپیدار، اقاقیا، افرا، ون و توت مجنون از جمله نهالهای کاشته شده است که سازگار با شرایط اقلیمی اردبیل است.

وی اعلام کرد: امسال نهصت بزرگی در کاشت گل در اردبیل اتفاق افتاد و 20 هزار جعبه شامل 600 هزار شاخه گل بنفشه تولید و در سطح شهر کاشته شد.

به گفته بدری با توجه به اینکه طول عمر گل بنفشه سه ماه است از اواخر اردیبهشت ماه گل اطلسی که طول عمر شش ماه دارد در سراسر پارکها و فضای سبز اردبیل کاشته می شود.

کاشت یک میلیون بوته گل اطلسی در پارکهای اردبیل

به گفته وی گلهای اطلسی به تعداد بیش از یک میلیون بوته در نهالستان اردبیل پرورش یافته اند و در کنار 20 هزار شاخه گل رزی که در پارکها کاشته می شوند زیبایی خاصی به شهر اردبیل می دهند.

وی از احداث پارکی به عنوان "بهشت گمشده" در کنار دریاچه شورابیل اردبیل خبر داد و عنوان کرد: این پارک با هدف تمرکززدایی پارک در این منطقه گردشگری در پشت دانشگاه پیام نور رو به دریاچه احداث و با انجام دادن کارهایی چون نورپردازی زیبایی این منطقه دو چندان می شود.

این مسئول همچنین از اصلاح و زیبا سازی میادین مرکزی شهر خبر داد و اضافه کرد: امسال یکی از میادینی که ترافیک و سر و صدای کمتری در آنجا حاکم است آبنمای موزیکال راه اندازی می شود و در این باره پیشنهاد مردم در انتخاب میدان مناسب موثر است.

بدری با بیان اینکه طرحهای عمرانی زیادی در دست اجرای شهرداری اردبیل قرار دارد، تصریح کرد: امسال آسفالت معابر و خیابانها در اولویت کارها قرار دارد و در کنار آن به زیبا سازی شهر نیز اهمیت داده می شود.

وی حفظ زیبایی شهر را وابسته به همکاری مردم و سایر دستگاههای اجرایی دانست و بیان داشت: اردبیل در سال های اخیر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است و در صورت وجود اعتبار و مشارکت مردم همه طرحها بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1587906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha