۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۲۱:۲۷

آرین منش:

اجرای نادرست قانون هدفمندی یارانه ها موجب تورم کنونی است

اجرای نادرست قانون هدفمندی یارانه ها موجب تورم کنونی است

مشهد - خبرگزاری مهر: کاندیدای دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: اجرای نادرست قانون هدفمندی یارانه ها از سوی دولت موجب تورم کنونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد آرین منش بعد از ظهر شنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در مشهد اظهار کرد: هم اکنون در حوزه اقتصاد کشور، مشکلاتی مانند تورم وجود دارد که بخش مهمی از این امر مربوط به اجرای نا‌درست قانون هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت است.

سهم صنعت و کشاورزی در هدفمندی یارانه ها نادیده گرفته می شود

وی با بیان اینکه هم اکنون 90 درصد از درآمد هدفمندی یارانه ها در میان مردم توزیع می شود ادامه داد: در هنگام اجرای هدفمندی یارانه ها قرار بود 50 درصد از درآمد هدفمند شدن یارانه‌ها به صورت نقدی، میان مردم توزیع شود و 50درصد باقیمانده در سه بخش صنعت، کشاورزی و عمران هزینه شود اما در حال حاضر این موضوع برعکس شده و سهم صنعت و کشاورزی نادیده گرفته می شود.

توجه به اشتغال باید در اولویت برنامه های مجلس نهم قرار بگیرد

کاندیدای دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات با تاکید بر اینکه دولت به تعهدات و وظایف خود در حوزه اشتغال به خوبی عمل نکرده، تصریح کرد: به دلیل اینکه دولت دهم به تعهدات خود مبنی بر ایجاد دو و نیم میلیون اشتغال عمل نکرده توجه به اشتغال باید در اولویت برنامه های مجلس نهم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت برای حل مشکل مسکن اقدامات مناسبی را انجام داده است، افزود: دولت در خصوص اهداف مسکن مهر در مشهد دست یافت چرا که مهاجرت روستائیان سبب شد که آنها به شهرهای گلبهار و بینالود برای سکونت در منازل طرح مسکن مهر مستقر شوند.

مجلس توانمند و مقتدر بایئ در ابعاد داخلی و بین المللی قدرتمند عمل کند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مجلس توانمند و مقتدر بایستی در ابعاد داخلی و بین المللی قدرتمند عمل کند، گفت: مجلس نهم باید بتواند به وسیله مذاکره با کشورهای غیر معاند ارتباط برقرار کند و دیپلماسی کشور را به سمت انسداد سیاسی موجود در سطح داخلی و بین‌المللی حرکت دهد.

آرین منش بیان کرد: مجلس نهم باید از بالندگی و اقتدار بیشتری در حل مطالبات و مشکلات مردم برخوردار باشد و در حال حاضر مردم انتظار بلوغ بیشتری از مجلس خود دارند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با اشاره به جبهه پیروان خط امام و رهبری، تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری، تنها دو نماینده در مشهد دارد که بنده و عفت شریعتی کوهبنانی، دو کاندیدای جبهه خط امام و رهبری، در دور دوم انتخابات در مشهد هستیم.

وی ادامه داد: همچنین مطابق نظر شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان، بنده و آقای حسین‌زاده بحرینی دو کاندیدای نهایی جبهه متحد اصولگرایان هستیم.

کاندیداها با رعایت اخلاق اسلامی فضای انتخابات را آشفته نکنند

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه مشهد و کلات با اشاره به اینکه دور اول انتخابات نقاط قوت زیادی داشت، گفت: به رغم تمام نقاط قوت دور اول باز هم برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی که آفت انتخابات است قابل مشاهده بود.

آرین‌منش افزود: در دور نخست انتخابات برخی از نیروهای سیاسی، به طراحی تخریب پرداخته و از راه های نامشروع برای رسیدن به اهداف خود، استفاده کردند.

وی با تاکید بر اینکه امید است در دور دوم انتخابات مجلس نهم، تمام ارگان‌های اداری، با بی‌طرفی وارد انتخابات شوند، اظهار کرد: کاندیداها باید با رعایت اخلاق اسلامی، فضای انتخابات را آشفته نکنند.

گفتمان غرب به شکل محسوس تغییریافت

وی سپس با بیان این مطلب که حماسه 12 اسفند، نتیجه یک عزم ملی ونیز مشارکت بالغ بر 65 درصدی مردم در انتخابات بود، گفت: مشارکت 65 درصدی در مقایسه با انتخابات مجلس هفتم و هشتم، رشدی 14 درصدی داشته است.

آرین‌منش با تاکید بر اینکه مشارکت بالای مردم، شکست توطئه امپریالیسم غرب را در پی داشت، ابراز امیدواری کرد: مشارکت گسترده مردم خون تازه‌ای در پیکره انقلاب تزریق کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون قدرت چانه‌زنی ایران در معادلات بین‌المللی افزایش یافته و تغییر محسوس گفتمان غرب برای جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است.

کد خبر 1587920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha