۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۳۰

جمشیدیان درگفتگو با مهر:

مسئولان ورزش برای تبدیل فدراسیونها به انجمن توجیه داشته باشند

مسئولان ورزش برای تبدیل فدراسیونها به انجمن توجیه داشته باشند

شیراز - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت آمادگی جسمانی وایروبیک فارس گفت: مسئولان ورزش کشور برای تبدیل فدراسیونها به انجمن توجیه داشته باشند تا دست اندرکاران هیئتهای ورزشی در شهرستانها نیز از سردرگمی خارج شوند.

لیلا جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس تصمیمات گرفته شده در وزارت ورزش و جوانان بعد از این فدراسیون ایروبیک و آمادگی جسمانی باید به صورت انجمن ریر نظر فدراسیون ورزشهای همگانی فعالیت کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فدراسیون ورز های همگانی دارای ورزشکاران فراوانی در سطح کشور است آیا  قرار گرفتن فدراسیون آمادگی جسمانی که از 20 رشته تشکیل شده ودر زمینه آمار بیمه شده ورزشی درکشور دارای جایگاه دوم است باعث کاهش قابلیت در هر دو فدراسیون نمی شود.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی وایروبیک فارس اضافه کرد: امیدوارم تصمیم گرفته شده تاثیرات منفی در ورزش نداشته باشد و مسئولان ورزش کشور با ایجاد مدیریتی منسجم ومستحکم بتوانند به هدف اصلی که توسعه ورزش و افزایش سلامت درجامعه است، برسند.

جمشیدیان  همچنین تصریح کرد: در استان فارس مسابقات آمادگی جسمانی وایروبیک براساس برنامه های اعلام شده وطبق تقویم ارائه شده به اداره ورزش وجوانان فارس اجرا می شود تا برنامه های فدراسیون جدید و نحوه عملکرد مشخص شود.

کد خبر 1589301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha