۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۰۰

سپهر:

هنرمندان کرمانشاه در نمایشگاه صنایع دستی قزوین حضور دارند

هنرمندان کرمانشاه در نمایشگاه صنایع دستی قزوین حضور دارند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: حضور هنرمندان کرمانشاه در نمایشگاه صنایع دستی قزوین، زمینه آموزش اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه مددجویان بیش از پیش فراهم شود و... اخبار کوتاه استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون صنایع دستی استان کرمانشاه از حضور هنرمندان صنایع دستی این استان در نمایشگاه سراسری صنایع دستی‌ استان قزوین خبر داد.

نصرت‌الله سپهر گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی از 13 تا 23 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه، مدت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی قزوین را 10 روز اعلام کرد و افزود: حضور صنعتگران و دریافت فضای غرفه‌ای برای تمام هنرمندان کرمانشاه رایگان است.

زمینه آموزش اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه مددجویان بیش از پیش فراهم شود

رئیس زندان مرکزی کرمانشاه گفت: زمینه آموزش اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه مددجویان باید بیش از پیش فراهم شود.

همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، مراسم بزرگداشتی با حضور مددجویان، مربیان، آموزشیاران و مسئولان بند نسوان در محل نمازخانه این مرکز برگزار و ضمن تجلیل از مقام شامخ معلمان به 92 نفر از مددجویان نسوان که موفق به گذراندن دوره های آموزشی احکام دینی و فنی و حرفه ای شده بودند گواهینامه آموزشی اعطاء شد.

مجید عرفان پور، رئیس زندان مرکزی کرمانشاه در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت توسعه و گسترش امور آموزشی در مقاطع مختلف و ارتقاء توانمندی مددجویان در زمینه آموزش های کلاسیک، فنی و حرفه ای، علوم قرآنی و دینی، از زحمات کادر آموزشی زندان و بند نسوان تقدیر کردو  بر زنده نگه داشتن یاد معلمان شهید و بزرگان عرصه علم و فضیلت تاکید کرد.

رئیس زندان مرکزی کرمانشاه، کسب علم و دانش را از ارزشمند ترین سرمایه های انسانی قلمداد و مطمئن ترین مسیر زندگی را مسیری دانست که با علم و آگاهی و درایت لازم انتخاب شده باشد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شد

طی مراسمی که در سالن اجتماعات دانشکده داروسازی برگزار گردید، دکتر قباد محمدی به عنوان معاون غذا و داروی دانشگاه کار خود را آغاز کرد.

پیش از وی دکتر رضا تحویلیان از سال 1384 تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت.

براساس این گزارش، دکتر محمدی همچنین به عنوان رئیس دانشکده داروسازی نیز فعالیت می کند. 

از کاندیدای خارج از لیست حمایت نمی‌کنیم

جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه هر گونه حمایت از کاندیدای خارج از لیست این جبهه را تکذیب کرد.

روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه اعلام کرد: نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان هرگونه حمایت از کاندیدای خارج از لیست جبهه متحد اصولگرایان را رد می‌کنند.

براساس این گزارش، روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه در پی بی‌اخلاقی صورت گرفته و انتشار اخبار کذب در محافل انتخاباتی، مبنی بر حمایت بعضی از نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان از کاندیدای خارج از لیست این جبهه، به شدت این موضوع را محکوم و تکذیب کرد.

بر این اساس روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه اعلام کرد: تمام نمایندگان منتخب در این جبهه حمایت قاطع خود از محمد رزم، نامزد مورد تایید جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه در دور دوم را اعلام و بی اخلاقی‌های صورت گرفته را محکوم می‌کنند.

بسیج سازندگی خدمات ارزنده ای در مناطق محروم ارائه داده است

استاندار کرمانشاه گفت: بسیج سازندگی خدمات ارزنده ای در مناطق محروم استان ها ارائه داده است.

سید دادوش هاشمی در نشست با اعضای بسیج سازندگی استان، افزود: خداوند سبحان را شاکریم که نهاد ارزشی و انقلابی سپاه پاسداران با تمام تواناییها و ظرفیت های خاص خویش توانسته  با تشکیل بسیج سازندگی خدمات ارزنده ای با هدف رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم استان ها انجام دهد.

وی گفت: خوشبختانه با ایجاد زیرساخت هایی که در سطح استان در حال انجام است توانسته ایم شاهد رشد و توسعه بیش از پیش استان باشیم که مجریان و دست اندر کاران بسیج سازندگی در قالب طرح هجرت سه سهم بسزایی را در این مسیر شکوفایی به خودشان اختصاص داده اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه  ملت شریف ایران اسلامی همه  از نیروهای مخلص بسیج محسوب می شوند، تصریح کرد: شک و تردیدی نداریم که انقلاب اسلامی ایران ماحصل نام و خون شهیدان عزیزمان است و باید راه آنان را با خدمات ارزشمدارانه و خالصانه دنبال کنیم.

کد خبر 1591532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha