۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۲۲

«خاطرات یک بچه چلمن» به جمع پرفروش‌های نمایشگاه پیوست

«خاطرات یک بچه چلمن» به جمع پرفروش‌های نمایشگاه پیوست

مجموعه هفت جلدی «خاطرات یک بچه چلمن» نوشته جف کینی که توسط انتشارات حوض نقره در نمایشگاه کتاب عرضه شده، در صدر پرفروش‌های ناشر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب نوشته جف کینی طی 2 سال اخیر از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان در سراسر دنیا بوده‌است. این کتاب دفترچه خاطرات نوجوانی جسور و شیطان به نام گریگوری هفلی است که با شیطنت‌های جذاب و خواندنی خود به مواجهه با دنیای اطراف خود و آتمسفر نوجوانی می‌پردازد.

مترجم مجموعه «خاطرات یک بچه‌ چلمن» سارا اسفندیارپور است و نشر حوض نقره این کتاب‌ها را به چاپ رسانده است.

«کتاب کوچک عشق» و «نامه‌های منتشر نشده مجنون» هر دو نوشته اسماعیل فیروزی هم ازدیگر کتاب‌های پرفروش حوض نقره در این روزهای نمایشگاه کتاب است. «کتاب کوچک عشق» به تازگی منتشر و عرضه شده است.

همچنین انتشارات حوض نقره در ماه پایانی سال 90 ترجمه ناتالی چوبینه از کتاب «خنده لهجه‌ندار» نوشته فیروزه جزایری دوما نویسنده ایرانی مقیم آمریکا را منتشر کرد که این اثر هم در فهرست پرفروش‌ها قرار گرفته است.

این کتاب هم همچون دیگر آثار جزایری روایتی از کودکی تا بزرگسالی نویسنده در ایران و آمریکاست که به زبان طنز نوشته شده است.

«از دور نزدیک همیم» مجموعه جملات طنز و کوتاه بابک آتشین‌جان نیز دیگر کتاب حوض نقره است که مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است.

از مجموعه هفت جلدی «خاطرات یک بچه چلمن» جلد هفتم آن به تازگی منتشر شده و ناشر همه جلدها را در قالب یک بسته عرضه کرده است.

کد خبر 1597093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha