۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۰۰

خلفاپور خبر داد:

تصویب 140طرح تولیدی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان میانه

تصویب 140طرح تولیدی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان میانه

میانه - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان میانه از تصویب 140 طرح تولیدی با تسهیلات بانکی 300 میلیارد ریالی درکارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار مهر ، تقی خلفاپور  روز چهارشنبه در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی، هدف از تشکیل این کارگروه را توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت بیشتر برای اشتغال در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: جلسات این کارگروه هر 15 روز به طور مرتب با حضور اعضا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه  از140 طرح تصویب شده در این کارگروه هشت مورد مربوط به طرح های صنایع تبدیلی است افزود: این طرح ها 3/67 درصد از جمع اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

خلفاپور با بیان اینکه  45 مورد  دیگر نیز مربوط به طرح های تولیدات دامی هستند ادامه داد: این طرح ها نیز  4/26 درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان میانه 19 مورد  دیگر از طرح ها را مربوط به طرح های آب و خاک با 7/1 درصد اعتبار عنوان نموده و افزود: 68 طرح باقی مانده نیز مربوط به ماشین آلات و ادوات کشاورزی است که 6/4 درصد از جمع اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

زارع تالی با اشاره به اینکه اشخاص فاقد بدهی معوقه به سیستم بانکی می توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند، افزود: رعایت تناسب میزان سرمایه با تسهیلات اعطایی ، 10% سهم آورده متقاضی به عنوان تناسب سرمایه منظور می شود و ستاد اجرایی در شهرستان ها موظف هستند پس از تکمیل پرونده و استعلامهای مورد نیاز نسبت به معرفی طرحهای مشمول به بانک عامل اقدام نمایند.

کد خبر 1597728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha