۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۴۷

گزارش مهر از ورزشگاه ذوالفقار/

هواداران گهر دورود بروجرد را قرق کردند/ ورزشگاه لبریز از تماشاگر

هواداران گهر دورود بروجرد را قرق کردند/ ورزشگاه لبریز از تماشاگر

بروجرد - خبرگزاری مهر: هواداران تیم گهر دورود لرستان با حضور در شهر بروجرد ضمن ایجاد نشاط در این شهر ورزشگاه ذوالفقار بروجرد را لبریز از شور و اشتیاق برای برد مقابل تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر همه مسیرهای منتهی به ورزشگاه ذوالفقار شهرداری بروجرد با ترافیک روبه رو است در حالیکه ورزشگاه ساعتها قبل با حضور هواداران تیم گهر دورود لرستان پر شده بود.

هواداران تیم گهر دورود لرستان از همان ساعات ابتدایی صبح امروز با پرچم های آبی رنگ ورزشگاه را به تسخیر خود در آورده بودند.

این در حالیست که حتی دورتا دور ورزشگاه و بالای ساختمانهای و درختان اطراف ورزشگاه محل بازی نیز از حضور هواداران و تماشاگران دورودی و لرستانی بی نصیب نمانده است تا به بازی حساس با ایرانجوان بوشهر نشاط بیش از پیش بخشیده شود.

گزارش خبرنگار مهر مستقر در ورزشگاه شهرداری بروجرد حکایت از تشویق بدون حاشیه هواداران گهر دورود لرستان دارد به طوریکه تماشاگران لرستانی در شعارهای خود فقط به تشویق تیم گهر می پردازند.

همچنین هواداران تیم فوتبال گهر دورود در شعارهای خود با تاکید بر اینکه "این تیم، تیم دورده" به اظهار نظر برخی مسئولان باشگاه مبنی بر انتقال تیم از لرستان واکنش نشان دادند.

در حال حاضر نظم و امنیت خوبی بر محل برگزاری بازی حاکم است و نیروهای پرتلاش انتظامی نیز بر روند کنونی ورزشگاه و مسیرهای منتهی به آن نظارت دارند.

امروز همه چیز اعم از شرایط ورزشگاه، آب و هوا و حضور پرشور تماشاگران لرستانی مهیا است تا تیم گهر دورود لرستان با غلبه بر ایرانجوان بوشهر لیگ برتری شود.

کد خبر 1598255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha